Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde över med hunden med anledning av utställningen i Brunnsparken. Vandrarhemmet har bra läge till/från tågstationen och ligger granne med vackra Brunnsparken vilket var positivt för deltagandet i tävlingen. Trevligt bemötande av personalen. Bra frukost. Sköna sängar. Möjligen lite lyhört, mycket smällande i entrén och högljudda röster i korridoren(Bodde i 2an precis innanför)

Datum för vistelsen: augusti 2017
Restyp: Reste ensam
1  Tack Anna B
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017

Hej Anna,
Tack för Ditt omdöme! Vi är medvetna om lyhördheten och försöker hela tiden hitta åtgärder för att förbättra. Vi har bland annat satt in dubbla dörrar i rummen. Glad att Du upplevde personalen, frukost och sängar som bra :)
vänliga Hälsningar,

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt mysigt, bra service och kanon frukost. Verkligen prisvärt med fina rum och generellt sett bra faciliteter. Ingenting att klaga på enligt min mening. Nära till centrum med restauranger och annat.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Johan I
Pehr A, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 20 december 2018

Tack så hemskt mycket!!

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Fint hus och fräscht inuti men toaletterna var smutsiga och stank urin. Själva rummet var helt okej men madrasserna i sängen var under all kritik, ingen av oss fyra fick en bra sömn utan vaknade hela tiden av ryggvärk. Nästa gång väljer vi ett annat boende när vi besöker Ronneby.

Tack louha
Hasse328, Ägare på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2017

Hej och tack för ert omdöme! Jag är ledsen att ni upplevde toaletterna och sängarna dåliga. Vi är alltid extremt noga med städningen och toaletter städas minst två gånger om dagen, ofta mer. Vi har nyligen köpt nya sängar med extra tjocka madrasser till nästan alla rum och de brukar upplevas som bekväma. Om ni vill får ni gärna kontakta oss på info@ronnebyvandrarhem.se så vi kan ta reda på vad som gick snett. Med vänlig hälsning, Pehr

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Ett mycket trivsamt vandrarhem i gammal stil. Det är fräscht i alla utrymmen. Rummet är i ett bra skick. Sköna sängar. Fräscha kuddar och täcken. Köket har många faciliteter för att kunna laga sina egna måltider. Ett stort plus också är att kunna gå ut och kunna gå, springa eller vara i den vackra parken Brunnsparken.

Tack 570ulrical

Tack för ert fina omdöme Ulrika!
Hjärtligt Välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Ett fräscht och bra vandrarhem i ett naturskönt område. Fina, fräscha rum och
Stora allmänna utrymmen. Personalen mycket tillmötesgående och service
Inriktade. Rekommenderar gärna ett boende här. MVH/Olle

Tack Olle B
Pehr A, Owner på Ronneby Brunnspark Vandrarhem och Bed & Breakfast, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017

Tusen tack för Ditt fina omdöme Olle!
Det är Ni gäster som gör det så roligt att jobba med detta.
Hjärtligt Välkomna tillbaka!