Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara
Höjdpunkter från omdömen
Vacker natur

Vi bodde i parken. Parken är enorm och otroligt vacker. Fina gamla byggnader, japansk trädgård och ... läs mer

Omdömet skrevs i går
638malinn
Malmö, Sverige
från mobil enhet
Jättefin park

Jättemysig vacker park med vattenfall fina byggnader samt café och restaurang. Absolut värt ett ... läs mer

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan
christianlG9657PL
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 201 omdömen

Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Med tanke på att det var förbeställt så var det mycket rörigt och stökigt
De sa att glutenfritt bröd låg i hop med resten av brödet. Det innebär att de inte har någon aning om hur man ska hantera glutenfritt eller varför, det drar helt klart ner omdömet.
Miljön är fin och toaletterna rena. Utomhusmiljön vackert.

Datum för upplevelsen: maj 2017
1  Tack Tigram1
Omdömet skrevs 30 april 2017

Lördagen 18 mars gick vi i regnet (bara man klär sig efter vädret så är det OK) , så vi var ensamma promenerande ingen trängsel. Barnbarnen matade ankorna och vi tittade på och tog kort. Ett Barnbarn och hennes Pappa gick med PokemonGo. Massor med Rododendronbuskar och andra växter. Inte så många blommade än så här tidigt. Dagen efter gick Maken och Jag Brunnsparksskogens slingor, lite backigt så det blev motion, skönt. På Sommaren är Naturum öppet med intressanta utställningar, rekommenderas. Vi rekommenderar dessa sköna omgivningar.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack 77jerita
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Sveriges utan tvekan vackraste park
I Sveriges trädgård
Promenad i parken och spa på Ronneby Brunn
Passa på under Nostalgia festivalen
Massor av folk och snygga bilar

Datum för upplevelsen: april 2017
Tack Goran M
Omdömet skrevs 2 april 2017

Fint att de behållit den här fina parken och miljön. Man kan faktiskt segla hit om bara inte båten är för stor. Helt nära till centrum.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack PeterN3044
Omdömet skrevs 15 februari 2017

Ett besök i denna fantastiska park kan ta en timme eller en hel dag i anspråk.
Fina naturstråk och promenader, underbara växter, en blomsterprakt som imponerar, främst imponerad av rhododendron och rosor. Kamera och fotvänliga skor är bra att ha med.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Marie H