“Bäst gyros i stan”
Omdöme om Via Venetto

Via Venetto
Rankad som nr 29 av 41 Restauranger i Ronneby
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Man möts av den trygga doften av gatukök när man äntrar lokalen, som annars känns lite stel. Spelautomaterna i hörnan piggar inte upp. Men faktum är att Via Venetto gör stans enda goda, och enda godkända, gyros. Det är fläskkarré på ett rotisseri – precis som det ska vara. Generöst med grönsaker till och såserna smakar väldigt gott. Salladsbordet är i gott skick och ett stort plus är att man kan beställa en grogg till maten.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Robin E

Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

Ett ställe jag inte kommer att gå tillbaka till, främst för att det var faktiskt inte speciellt gott, lite för fet för min smak tyvärr.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Christer H
Omdömet skrevs 6 juni 2019

Mycket goda pizzor. Jag tog en glutenfri, och den var verkligen mycket god. :) Trevlig personal och bra pizzasallad.

Datum för besöket: maj 2019
Tack ulliso
Omdömet skrevs 12 november 2018 från mobil enhet

Perfekt när du vill ha en God Pizza, Kebab eller Gyros. Alltid trevligt bemötande, god mat och snabb service.

Datum för besöket: november 2018
Tack SonnyJ109
Omdömet skrevs 4 november 2018 från mobil enhet

Ett genomsnittligt snabbmatsställe med kebab och pizza. Tjocka pizzabottnar men helt ok gyros. Det är till och med trevligt att sitta på uteserveringen med en öl nere vid ån en solig dag. Börja gör egen pommes, gör tunnare och krispigare pizza och sälj öl på fat!

Datum för besöket: september 2018
Tack Robin E

Resenärer som tittade på Via Venetto tittade också på

Ronneby, Blekinge län
Ronneby, Blekinge län

Besökt Via Venetto? Berätta vad du tyckte!