“Stans bästa vegomat”
Omdöme om Niva Bar & Matsal

Niva Bar & Matsal
Rankad som nr 8 av 82 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Vällagad riktigt varm och god vegomat. Trevlig och omtänksam personal! Spännande meny som ofta byts.

Tack Kjell P

Omdömet skrevs 22 mars 2018

Vi var ett större gäng som kom en måndag kväll. Maten var förbeställd och den gick väl ändå hyffsat snabbt att få. Rödingen var mycket bra tillagad. Desserten tog extreeeemt lång tid att få, vissa i sällskapet fick in sitt kaffe, som hann kallna eller drickas upp innan desserten ens kommit in, andra hälften fick desserten men fick vänta länge på sitt kaffe/te. Med snabbare och mer serviceminded personal hade betyget höjts, nu blir det bara medel för min del.

Tack Sofia F
Omdömet skrevs 9 mars 2018

Magiskt gott kött har aldrig ätit så gott. Mycket trevligt miljö i restaurangen. Duktig personal som har stor kunskap om matsedel och drycker till . Detta kan man inte missa om man är i Karlskrona

Tack kaijala65
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Har alltid gillat Nivå men har inte ätit där på nåt år, därför var det roligt att upptäcka att de höjt sig ytterligare både vad gäller mat och service. Alla var riktigt nöjda med maten. Råbiffen var tydligen väldigt bra men den vågade jag mig inte på att testa :)

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Nivå är ett trevligt ställe och det märks att man försöker och på det stora lyckas rätt bra.
Dock behöver man förbättra kompetensen hos serveringspersonalen som inte ger minsta tillstymmelse till presentation av vad de serverar och inte heller verkar veta detsamma.

Köket gör bra ifrån sig men skulle troligtvis behöva hjälp från mer erfaren köksmästare som är aningen bättre på sammansättningen av rätterna så det blev lite väl skolmatsmässigt av det hela.

Hur som helst, värt att gå dit och du bör inte missnöjd men med enkla medel skulle det kunna bli så mycket bättre.

Tack Johan H

Resenärer som tittade på Niva Bar & Matsal tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Niva Bar & Matsal? Berätta vad du tyckte!