“Bäst i stan! ”
Omdöme om Restaurang Landbron

Restaurang Landbron
Rankad som nr 4 av 84 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vill man ha riktigt god mat gjord bra råvaror så finns det ingen restaurang som i regionen som slår denna!

1  Tack Uhlas

Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen ser lite tråkig ut, utifrån. Men den är väldigt charmig, när man kommer in. Det ovanliga är, att det finns en glasvägg in till en blomaffär intill. Det blir en lummig och trivsam atmosfär, av det hela.
Det finns inte så väldigt mycket att välja på på menyn, men det som finns är otroligt gott. Snyggt upplagt och perfekt tillagat.
Så måste jag ge en eloge till den otroligt trevliga personalen. Mycket bra service.
Vi kommer snart tillbaka igen.

Tack soldyrkaren30
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Litet och mysigt ställe med en blanding av avslappnad och sofistikerad atmosfär. Trevlig och kunnig personal samt jätte god mat.

Tack f444
Omdömet skrevs 19 december 2017

Restaurang Landbron är ett mycket trrevligt ställe.Personalen är trevlig och mycket service minded.Priserna är bra.Värt att besöka om man är i karlskrona..

Tack Johan K
Omdömet skrevs 12 november 2017

Varit här ett par gånger och alltid nöjd. Finns alltid ett par olika fräscha alternativ till lunch och sällskapet är alltid nöjda. Det enda är att lokalen är ganska lyhörd, det går inte att vara ifred. Men bra mat, trevlig service.

Tack Elisabeth S

Resenärer som tittade på Restaurang Landbron tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Landbron? Berätta vad du tyckte!