Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Inte bott på själva hotellet, men hämtat surdegspizza där. Ganska dyr, men otroligt god. Värd vartenda öre.
Rekommenderas varmt. En av de bästa pizzorna jag ätit faktiskt.
Luftig, fräsch och välsmakande. Vill du förgylla din kväll - hämta pizza här!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Andreasmelchersson
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Enkelt men rena fräscha rum med litet pentry. Sköna sängar. Trevlig personal. Frukosten bra och varierad. Centralt. Skulle bo här igen. Vi kom efter 21 och fick dörrkod via sms då receptionen är stängd nattetid.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Helena W
Omdömet skrevs 8 november 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger i princip mitt i city. Så läget är bra. Nära till restauranger o annat. Frukosten var helt ok, fanns det mesta. Rummen var ok, lyhört dock. Standarden ok, finns kanske mer att önska, men ett ok hotel.

Datum för vistelsen: november 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack 453rickardb
Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Bodde i stort dubbelrum som hade ett litet pentry med kylskåp med fönster mot en stor innergård. Verkar vara före detta lägenheter som gjorts om till hotellrum. Var fräscht och tyst och hade trevlig frukost.
Kan vara problem med att hitta P-plats om man vill stå på gatorna utanför. Såg rätt fullt ut i kvarteren runt omkring men hittade till slut en ledig P-plats den fredagkväll jag anlände.

Datum för vistelsen: september 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack bznorrkoping
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde en natt på Arkiverat. Hotellet ligger centralt och det är nära till det mesta. Blev lite besvikna när kylskåp endast finns i de större dubbelrummen. Personalen löste dock detta direkt genom att förvara sakerna åt oss. Rummet rent och snyggt, sängarna bra, stor platt tv för att vara hotell. Hotellet är lite lustigt planerat och det är lite korridoraktigt. Ok frukost och stort plus att det alltid fanns gratis fika med bröd i receptionen (även nattetid).

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 342perg