“Same, same.”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 81 av 96 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Att skriva något om McDonalds som ingen annan vet om är svårt, det är precis samma sak på alla restauranger, därav att man kanske kommer tillbaka gång på gång - man vet vad man får helt enkelt. Priset har dock gått upp rätt mycket genom åren och ser man till vad man betalar idag för ett meal så får man långt bättre och godare mat på en helt vanlig restaurang.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Jimmy L

Omdömet skrevs 9 november 2019

Då jag får problem om jag äter för mycket gluten brukar jag byta ut bröd past etc mot glutenfritt. Jag lider alltså inte av celiaki eller någon annan allegri. Jag beställde därför nån sorts panerad kycklingburgare med ett glutenfritt bröd och betalade. Plötsligen meddelar man att det är omöjlig att servera produkten med glutenfritt bröd av "livsmedelssäkerhetsmässiga skäl" eftersom det är gluten i paneringen och att det finns "direktiv" som inte medger servering av panerade produkter tillsammans med glutenfritt bröd (direktiv innebär att det skulle vara en myndighet inblandad i det hela). Jag hade redan förklarat att jag förstår att det inte blir helt glutenfritt och att det är ok! Man säger då att maten kommer att bli serverad med vanligt bröd, det finns ingen möjlighet att välja glutenfritt bröd!? Efter en stunds diskuterande utan att vi kommer överens, förklarar jag att jag inte vill ha produkten med vanligt bröd och att man får göra ett återköp. Man menar då att återköp inte är möjligt med hänsyn til at kortsystemet inte tillåter det!? Efter ytterligare diskuterande blir återköpet gjort mot kontanter och jag lämnar stället allt annat än nöjd!

Datum för besöket: november 2019
Tack Johan P
Omdömet skrevs 3 mars 2019 från mobil enhet

Tar 50 minuter från att man kliver in till dess att man får maten. Servicen är som på övriga ställen i Karlskrona, horribel. Kanske borde även denna restaurang lägga ner sin verksamhet.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Håkan F
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Dålig service, som enda första kund får man vänta på maten.......Synd att man inte har personal så det räcker till!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack rsandersson
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Som rubriken lyder. Dessutom tar man betalt för vanligt hederligt kranvatten, oavsett med eller utan is (detta köpt fristående från menyerna). Stressade och otrevlig personal.

Datum för besöket: april 2018
Tack snusofsweden

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!