“Dålig service, som enda första kund får man vänta på maten.......Synd att man inte har personal så det räcker till!”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 80 av 97 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för besöket: oktober 2018
Tack rsandersson

Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Som rubriken lyder. Dessutom tar man betalt för vanligt hederligt kranvatten, oavsett med eller utan is (detta köpt fristående från menyerna). Stressade och otrevlig personal.

Datum för besöket: april 2018
Tack snusofsweden
Omdömet skrevs 7 september 2016 från mobil enhet

Beställde en McVrap, fick vänta (kassörskan sa att dom säger till) tills den var klar. Hörde inget...frågade om den var klar? Samma kassörska som jag beställde av säger då, vad hade du beställt!!! Du måste ställa dig vid kassan och vänta men VARFÖR sa du inte det direkt!!! Inte ens en ursäkt! Bedrövligt dåligt! Aldrig mer äter jag här igen.

Datum för besöket: september 2016
Tack E3762FXmarial
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Stannade en snabbis för att äta här med barnen. Var väl som vilken McDonalds som helst egentligen.
Personalen var väldigt trevliga och vänliga, men det som drar ner betyget är att väldigt mkt blev fel eller glömdes helt bort i vår beställning.
Dippen blev fel, fick fel dricka, och äppelbitar och morötter till barnens Happy Meal fick vi inte med alls.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Snow_White123455
Omdömet skrevs 16 september 2015 från mobil enhet

Undvik denna restaurang om du vill ha en fräsch hamburgare i trevlig miljö! Allt tydde på att en dålig hygien rådde på stället. Hamburgarna verkade ha legat länge innan de serverades, halvljumma pommes var friterade i härsken olja och dessutom väldigt degig konsistens, borden var snuskiga och dåligt rengjorda. Undvik!

Datum för besöket: april 2015
Tack mandusson

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!