“bengan imonerar stort, vilken kombo med bengan och monika i köket. Blir tårögd av detta mysiga ställe/ tfml Nathan J”
Omdöme om Restaurang Eken

Restaurang Eken
Rankad som nr 33 av 89 Restauranger i Karlskrona
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 14 februari 2018

Jag och min stora kärlek basse va och käkade hos eken. Beeeeeengan imonerar stort, vilken kombo med bengan och monika i köket. Blir tååååååårögd av detta mysiga ställe/ tack för mig leverpastej hahaha vad rolig jag är, Nathan Jeroense <3

Datum för besöket: februari 2018
Tack 871nathanj

Omdömet skrevs 4 november 2017

Höstfest med 3 rätters meny och lämpliga drycker till som bestod av toast skagen ,oxfile och creme brulee . Mycket god mat och trevlig stämning i lokalen . Ett stort plus till personalen som gjorde ett fantastiskt arbete. Kan varmt rekommendera denna restaurang för större tillställningar och catering. Inte att förglömma deras lunchbuffeer som gör att man gärna besöker matstället.

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack christerhpetersson
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Serverar bra husmanskost med salladsbuffé till vettig peng!
Dock skulle inredningen (som är från tidigt 90-tal) behöva sig en rejäl uppfräschning för att inte uppfattas som tråkig personalmatsal...

Datum för besöket: november 2016
Tack Malin H
Omdömet skrevs 5 februari 2017

Lite gammaldags inredning, men maten går inte av för hackor. Bra ställe för lunch, stabilt kök med omtanke om den genomsnittlige lunchgästen. Inget krångel, inga pretentiösa krusiduller - bara bra mat!

Datum för besöket: januari 2017
Tack MrJames171
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Jättebra lunchställe för mig som älskar vanlig husmanskost med lite knorr på. Alltid minst tre alternativ att välja mellan gör att i alla fall jag alltid hittar något som jag gillar.

Datum för besöket: juni 2016
Tack FamiljenKarlskrona

Resenärer som tittade på Restaurang Eken tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Eken? Berätta vad du tyckte!