“Bra husmanskost men tråkig inredning”
Omdöme om Restaurang Eken

Restaurang Eken
Rankad som nr 32 av 85 Restauranger i Karlskrona
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 16 februari 2017

Serverar bra husmanskost med salladsbuffé till vettig peng!
Dock skulle inredningen (som är från tidigt 90-tal) behöva sig en rejäl uppfräschning för att inte uppfattas som tråkig personalmatsal...

Tack Malin H

Omdömet skrevs 5 februari 2017

Lite gammaldags inredning, men maten går inte av för hackor. Bra ställe för lunch, stabilt kök med omtanke om den genomsnittlige lunchgästen. Inget krångel, inga pretentiösa krusiduller - bara bra mat!

Tack MrJames171
Omdömet skrevs 6 juli 2016

Jättebra lunchställe för mig som älskar vanlig husmanskost med lite knorr på. Alltid minst tre alternativ att välja mellan gör att i alla fall jag alltid hittar något som jag gillar.

Tack FamiljenKarlskrona
Omdömet skrevs 12 april 2016

Bufférestaurang med mycket bra husmanskost. Sallad, kaffe och kaka ingår till bra pris.
Lite tråkig lokal men vällagat och gott. Mycket folk där många verkar vara stammisar.

Tack wolfkalmar
Omdömet skrevs 18 december 2015

Återkommer då och då till eken för att äta den fantastiska husmanskosten, den här gången var det schnitzel, skysås och stekt potatis med gröna ärtor, vilken kanonmåltid. Kan klart rekommenderas.

Tack nilsthulin

Resenärer som tittade på Restaurang Eken tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Eken? Berätta vad du tyckte!