Omdömet skrevs 21 juli 2020

Denna camping är en First Camp och är då en Safe to Visit i coronatider. Städningen i hygienutrymmen var dålig och eftersom de enligt er städas oftare nu undrar man hur de såg ut innan. Miljöstationen var vid vår ankomst Lördag
middag redan överfull och sedan byggdes på utanför sopkärlen utan åtgärd förrän måndag middag. De allmänna intrycket vid ankomst är ovårdade tomter med oklippt gräs och skrotbilar.
First Camp ni är en stor organisation skärp er.

1  Tack JonAnd200
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i en liten stuga på 9 m2 i tre nätter. Hade inga jätteförhoppningar om bekvämlighet, och de besannades. Stugan var inte välstädad när vi kom dit. Sunkiga täcken och kuddar (tur vi hade med egna) madrasserna var klädda i ett mörkt typ manchester tyg så det var svårt att se hur de verkligen såg ut (tur var väl det). Gräsplätten utanför var inte klippt de senaste veckorna, så det fick vi göra själva. Servicehusen luktade illa, vilket de försökte dölja med luftfräshare (lyckas sällan bra). Ett tips till campingägarna: Fräscha upp hela stället, måla lite inne och ute. Renovera servicehuset vid receptionen( det var det vi använde, kanske är de andra bättre) se till att det städas oftare. Inspektera stugorna bättre, se till att det inte saknas husgeråd ( som det gjorde i den vi hade)
Till er som funderar på att åka hit: tänk om...

Tack Asas73
Omdömet skrevs 15 juli 2020

En camping i medelklass. Bra läge och lugn camping. Enkelt att kunna ta sig till centrum med lokaltrafik. Bra promenadstråk. Många bra plana campingplatser. Hade önskat bättre skötsel av servicehus och sophantering d v s bättre städning och tömning av sopor.

Tack Christina S
Omdömet skrevs 9 mars 2020

Bodde i Lyckåstuga, skulle vara för tre pers med husdjurstillägg, fanns enbart en större säng för två pers och en väldigt obekväm bäddsoffa. Stugan var väldigt trång och vi fick knappt plats att äta frukost tillsammans vid bordet. Kan inte direkt påstå att stugan var anpassad för tre personer. Väldigt dyrt för den storleken av stuga och för att vara lågsäsong...

Stugan var dock väldigt fräsch med toa, dusch och kokvrå. Men för dyrt för att jag kommer välja denna campingen igen bara för att bo där över natten.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack Fine3214
Omdömet skrevs 17 november 2019

Från första början så strulade det, vi fick inte stugan som vi hade bokat utan dom ringde upp och så att vi får ta en annan stuga i stället pga att dom inte hade nyckeln till den vi skulle ha.
Hon skulle skicka sms om information om hur vi skulle komma åt nyckeln som låg i ett nyckelskåp..
INGET sms kom så jag fick ringa och jaga dom.
Vi var 2 par som skulle sova där och hon jag pratade med sa att det skulle vara en dubbelsäng och en bäddsoffa.
Visst fanns det en dubbelsäng men ingen bäddsoffa som båda jag och min sambo kunde sova i så han fick sova på golvet.
Det fanns även bara ett lakan, 2 påslakan och 2 örngott. En snabb huvudräkning bevisar att det inte räcker till 4 personer.
Kasst!

Datum för vistelsen: november 2019