“Räksallad”

Espresso House
Rankad som nr 1 av 2 Kaffe och te i Karlskrona
Kök: Café
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Räksalladen innehöll 2 små tomater, lite hyvlad ost, goda räkor, två halvor ägg och massor med sallad, man kände sig lite som en kanin tillslut. Hade gärna haft lite andra grönsaker än bara sallad.
STORA tunga baljor till kaffemugg.

Tack freddiemonica

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Espresso house likt alla andra men lokalen är mysig och personalen trevlig. Toaletten inte alltid så fräsch dock.

Tack Erika G
Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Espresso house är välkänt för de flesta numera. Just det här caféet i kedjan ser ut som de flesta andra. Inga överraskningar med andra ord. Lokalen är mysigt inredd i caféstil och sortimentet som på alla andra Espresso houses... Personalen är tillmötesgående men jag saknar det där lilla extra. Ett välkomnande leende eller ett ord utöver det nödvändiga "Vad kan jag hjälpa dig med?"

Kaffet är som vanligt lite svagt - allt för att kunna ta fem kr extra för en shot som ger smak. Det är inte okej!

Men allt som allt funkar det. Stora och goda muffins, bra wifi, uteservering med rätt gott om plats och bra spanläge.

Jag kan dock inte hjälpa att jag saknar den gamla tygaffären som förr låg i dessa lokaler...

Tack Erika G
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Bananflugor i hela restaurangen som personalen inte har några planer på att åtgärda. Ofräscht tyvärr!

Tack Johanna G
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Ett säkert kort. Samma som överallt, endera gillar man det eller inte - och vi gillar det. Cool inredning och trevlig personal.

Tack Anna L

Resenärer som tittade på Espresso House tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Espresso House? Berätta vad du tyckte!