“Toppklass”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 20 augusti 2021

En fantastisk upplevelse på alla sätt.
Verkligt serviceinriktad och trevlig personal, som var snabba med både menyer, beställningar och att få fram maten.
Mat som i vårt fall bestod av en perfekt mediumstekt pepparbiff med tillbehör och smakade underbart.
Som dessert tog vi Tobleroneparfait, som även den kan rekommenderas varmt.
Portionerna är väl tilltagna, så det var tur att vi avstod från att beställa några förrätter. Annars hade personalen fått köra ut oss på vagn och vi hade gått in i matkoma.
Rekommenderar verkligen ett besök här och tipset är att boka bord i förväg om man vill garanteras plats.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Kenneth M

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Vi var nog här fö fjärde gången genom åren.Alltid bra och vänlig service.Väldigt bred meny som passar alla.Denna gången valde jag kalvfile med citronsås...jättegott.
Priserna är mycket humana både på mat och deras viner.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Lasse62
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi beställde två pizzor, hamburgare och moules frites och vi var alla var nöjda. Kunde ha sluppit mannen som stod och svor emellanåt bakom kassan men tjejerna som hjälpte oss var verkligen supertrevliga, glada och hjälpsamma! Lokalen var fin och besöket var trevligt.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Veronica J
Omdömet skrevs 16 juli 2021

Brutalt bra mat och oerhört fantastisk trevlig o kunnig personal.Är ni i Karlskrona så är det bästa stället

Datum för besöket: juli 2021
Tack 665tomasj
Omdömet skrevs 7 juli 2021 från mobil enhet

Vi åt pasta som knappt smakade något. Kollade på Tripadvisor då de fått bra betyg. Vi hörde gäster som åt kött som var missnöjda. Kanske pizzan var god?

Datum för besöket: juni 2021
Tack lottalundkvist

Resenärer som tittade på Restaurant Pizzeria Montmartre tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurant Pizzeria Montmartre? Berätta vad du tyckte!