“Utmärkt”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Super trevligt och mysigt ställe, med trevlig personal. Alla i sällskapet var nöjda med både mat och dryck. Kan rekommendera stället strakt!

Tack saaraakarlsson

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Stort utbud med bra mat. Vi åt som familj deras fläskfilé, pepparstek oxfilé och lamm. Ok service. Servitören var lite stressad, vårt sällskap var på 8 personer,han glömde servera vårt vin till 3 av oss, så vi servera oss själva.
Äldre restaurang i mörk men mysig miljö.

Tack Nien73
Omdömet skrevs 3 juli 2020 från mobil enhet

Ok mat, men inget extra. Bra service och ganska mysigt ställe, men det finns bättre alternativ i staden. Uteservering finns.

Tack 356mariaj
Omdömet skrevs 5 juni 2020 från mobil enhet

Vilken mat!!!! Helt enastående vällagat och smakrikt. Trevlig miljö och mycket engagerad och trevlig personal. Ett måste om man besöker Karlskrona.

Datum för besöket: maj 2020
1  Tack MikaelCH61
Omdömet skrevs 31 maj 2020 från mobil enhet

Var här på min födelsedag:) Snabb och trevlig service. Förrätt med musslor och lammentrecote till varmrätt. Lammet var utsökt!!! Vilka smaker! Service smaker och vackra rätter!! Tack snälla för en upplevelse

Datum för besöket: maj 2020
Tack pyttipannan

Resenärer som tittade på Restaurant Pizzeria Montmartre tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurant Pizzeria Montmartre? Berätta vad du tyckte!