“Kass! ”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Dåliga och tråkiga rätter som du mycket lätt kan kasta ihop hemma. Pizzorna är däremot inte så tokiga!

Tack Uhlas

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

En kombinerad pizzeria och vanlig restaurang det brukar vara en kombination som inte är så där värst bra men här är ett undantag. Vi var ett sällskap på 5 personer ingen åt visserligen pizza men våra bordsgrannar gjorde och de verkade belåtna. Det som jag hade önskat mig var ett större utbud på öl. Det hade varit trevligt.

Tack Patrik C
Omdömet skrevs 19 februari 2018

Vi var två par dom var och åt en underbar middag på söndag middag
Mycket god för rätt Toast Skagen ock File Oskar . mycket uppskattat
Kommer mer än gärna tillbaka

Tack Janne B
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, bra mat och trevlig meny. Jag käkade sniglar till förrätt och pizza med lufttorkad skinka och parmesan till huvudrätt. Mycket gott! Även bordskamraten var mycket nöjd. Mysig uteservering.

Tack Martin K
Omdömet skrevs 22 januari 2018

I över 30 år har Montmartre varit Karlskronabornas förstahandsval!
Mysig miljö och riktigt goda pizzor!

Tack Malin H

Resenärer som tittade på Restaurant Pizzeria Montmartre tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurant Pizzeria Montmartre? Berätta vad du tyckte!