“Ok pizzor och pasta”

Pizzeria Nuova Sorrento
Rankad som nr 32 av 95 Restauranger i Karlskrona
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Maten ok, men inte så mycket mer. Lite flottiga och peppriga pizzor. Pastan ok och rejäla portioner.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Bohul

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Har ätit de godaste sprödast pizzorna här förut. Jag vet inte vad som hänt men pizzorna var geggiga, flottiga och smaklösa. Tre av fyra i vårt sällskap blev dåliga. Hit går vi aldrig igen!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Carina S
Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Serveringspersonalen var trevlig. Uteplatsen låg bra och var mysig och man fick maten rätt fort. Pizzan var ok, men ryggbiffsplankan var under all kritik. Köttet smaka bränt stekbord och serverades med pulvermos. På bilden så har vi valt bort grönsaker.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Bazze79
Omdömet skrevs 16 januari 2020 från mobil enhet

Enkel och trevlig restaurang med bra utbud. Ligger trevligt med utsikt över Borgmästarfjärden när uteserveringen är igång.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 534petern
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Jag och familjen var här ikväll och var supernöjda med allt. Är vegan och åt en fantastisk planka jag hoppas kan finnas på menyn framöver :) fantastisk stämning och service. Favoritställe helt klart för familjen

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 564ergunh

Resenärer som tittade på Pizzeria Nuova Sorrento tittade också på

Karlskrona, Blekinge län
Karlskrona, Blekinge län

Besökt Pizzeria Nuova Sorrento? Berätta vad du tyckte!