“En Stor stark”

Rankad som nr 11 av 96 Restauranger i Karlskrona
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig krog med mysig inredning med ett stort och bra utbud på både mat o dryck. Trevlig och proffsig personal

Datum för besöket: januari 2020
Tack leifreidar

Omdömet skrevs 9 januari 2020

Jag har alltid gillat Fox, men den gamla lokalen (och framför allt dess toaletter) började bli riktigt snuskiga. Men nya lokaler blir det riktigt bra! Uppskattar framför allt det breda utbudet av öl och whisky, vill man dricka drinkar får man gå nån annanstans. Maten är helt OK men personalen är ibland underbemannad. Rekommenderas!

Datum för besöket: december 2019
Tack vryden
Omdömet skrevs 22 november 2019

Bra service i baren och trevlig personal. Det som drar ner betyget är en av ordningsvakterna som sökte bråk.
Mitt besök var den 16/11-19.

Datum för besöket: november 2019
Tack JanM2711
Omdömet skrevs 16 september 2019

En bra pub för en lunch eller middag i glada vänners lag. Inredning med influenser från idrottens värld. Vänlig snabb personal, lagom avspända.

Datum för besöket: november 2018
1  Tack Peter R
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Mysigt o mycket olika öl sorter på både fat o flaska. Riktigt mysigt. Aningen hög musik men de e ju upp till var o en o avgöra.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack LosAngered

Resenärer som tittade på The Fox and Anchor tittade också på

Karlskrona, Blekinge län
Karlskrona, Blekinge län

Besökt The Fox and Anchor? Berätta vad du tyckte!