FindHotel
Priceline149 US$
eDreams142 US$
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Här trivs man! Familjärt, trevligt bemötande från alla i personalen, riklig god frukostbuffé med nybakade scones varje morgon. Nära sevärdheter, restauranger och shopping. Parkering finns. Stort bra rum. Innergård med sittplatser.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 271stellal
Omdömet skrevs 9 juli 2021 från mobil enhet

Mycket bra ordnat, snygga och rena rum med mysig innegård. Bra och coronasäker frukost. Gott om parkeringsplatser på gatan utanför. Nära till centrum och till hamnen. Fans många restauranger i närheten att välja på. Kan verkligen rekommenderas.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack 116pap
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Jättefint hotell med bra läge i Karlskrona.
Trevlig hjälpsam personal.
Jättebra frukost med allt man kan önska som serverades på ett smittsäkert sätt.
Boede en natt i ett tripplerum som var rymligt och fräscht.
Kan bara varmt rekommendera detta hotell!

1  Tack P-Freddy
Omdömet skrevs 26 juni 2021 från mobil enhet

Enkelt men mysigt och personligt hotell med genomtrevlig personal. Frukosten hade allt man rimligen kan begära. Mycket bra bilparkering på innergården för helt rimliga 90 kronor. Extra plus för att det fanns kylskåp på rummet. Enda minus var att rummet blev väldigt varmt i den rådande värmeböljan. AC hade inte varit fel.

Tack johansI392ZJ
Omdömet skrevs 24 juni 2021 från mobil enhet

Mycket bra läge med promenadavstånd till allt. Trevlig personal och bra service. Rummen var stora och fina. Som en lägenhet vilket var perfekt för oss som är en familj med flera barn. Hotellet ligger i ett lugnt område. Kan varmt rekommendera detta boende!

Tack jessicawX9561ZP