Omdömet skrevs 3 september 2019 från mobil enhet

Budgetalternativ med vandrarhemskänsla. Lyhört på rummen.
Dock helt ok frukost. Obemannat kvällstid.
Lite spartansk inredning med 80-talskänsla. Parkering direkt utanför entrén. Lite för dyrt i förhållande till standarden.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack F3787KYtommyh
Omdömet skrevs 28 augusti 2018

Trevligt bemötande från personal, familjär stämning. Fick bra och genomförbara utflyktstips av personalen. God frukost. Modernt inredda rum i ljusa färger. Städat och rent. Lugn miljö gav oss god sömn hela natten.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack lioh123
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Ligger vid genomfartsvägen norr om stan. Mycket fräscht o rent. Bra service med gratis fika hela dagen o ett pentry som gästerna får använda. Frukosten är OK. Wi-fi fungerade bra i rummet. Mycket sköna sängar.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack LEJon148
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Ett prisvärt hotell som ligger ca 10 kn från Karlskrona centrum. Passar för genomresa och bara övernattning. Små rum med heltäckningsmatta. Bra frukost. Inget extra. Ingen bemanning på kvällar och helger.

Datum för vistelsen: september 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pergun
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Budgetpris! Rent, ok frukost, inga extrakuddar, trafikljud, obemannad reception kvällstid, 6 km till centrum.
Karlskrona, ett intressant marint centrum.
Lätt att parkera. Restaurang Montmartre serverar god mat.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack elsahl