Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com142 US$
Priceline132 US$
eDreams132 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com144 US$
Omdömet skrevs 14 september 2021

Utmärkt boende. Trevlig och hjälpsam personal både i reception och servaring. Rummet fräscht och välfungerande. Möjlighet att äta inne eller ute i fina miljöer. Lätt att nå med bil och bra parkeringsmöjlighet.

Datum för vistelsen: september 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack PERG461
Omdömet skrevs 5 september 2021

Varit i helgen o firat föräldrarna i karlskona bott på detta hotell som har hjälp till att styra upp för att kalaset skulle bli perfekt som det blev. Ett stort tack till Emma som jag haft kontakt med och såklart till ALL annan personal oxå. Såå bra mat. Fina rena rum med sköna sängar.
Perfekt stort konferansrum vi fick ha så vi kunde tillbringa våra kvällar tillsammans och äta ihop ha tårtkalas o lekar. Vi är supernöjda. Rekommenderar detta hotell.
Tack.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack 126sofiem
Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Vi åkte på en rundtur i Sverige och bodde på totalt fem olika hotell och detta var outstanding bäst. Superfräscht rum, älskade speciellt badrummet. Bra och bokningsbart litet gym. Fin utegård. Men det allra bästa var maten. Otroligt fin frukostbuffé där allt vi önskade fanns. Eftermiddagsfika ingick med kaffe och hembakt. Även middag ingick och maten var jättegod. Ena kvällen kunde man välja mellan kyckling och italienska köttbullar i tomatsås och andra kvällen var det fläskytterfilé med pepparsås. Jättefin salladsbuffé och hembakt bröd. Gångavstånd till centrala staden och billig parkering utanför hotellet.

Tack Katarina L
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Spännande hotell i gammal byggnad. Många sevärdheter i Karlskrona inom behagligt promenadavstånd. Rummet, som vi uppgraderades till var rymligt, bekvämt och fräckt designat. Frukosten var bra och avåts i en trevlig matsal.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack lakerblad
Omdömet skrevs 28 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt serviceinriktad receptionist som kreativt hjälpte oss lösa parkeringen. Pga väder ändrade vi vår planer och tog i. På hotell trots att virvelström med bil och tält släp! Restaurangpersonal var också väldigt serviceinriktade!

Tack Jet39410261414