Boka nu, betala på plats
eDreams132 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com143 US$
Omdömet skrevs 5 september 2021

Varit i helgen o firat föräldrarna i karlskona bott på detta hotell som har hjälp till att styra upp för att kalaset skulle bli perfekt som det blev. Ett stort tack till Emma som jag haft kontakt med och såklart till ALL annan personal oxå. Såå bra mat. Fina rena rum med sköna sängar.
Perfekt stort konferansrum vi fick ha så vi kunde tillbringa våra kvällar tillsammans och äta ihop ha tårtkalas o lekar. Vi är supernöjda. Rekommenderar detta hotell.
Tack.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack 126sofiem
Omdömet skrevs 29 augusti 2021

Vi åkte på en rundtur i Sverige och bodde på totalt fem olika hotell och detta var outstanding bäst. Superfräscht rum, älskade speciellt badrummet. Bra och bokningsbart litet gym. Fin utegård. Men det allra bästa var maten. Otroligt fin frukostbuffé där allt vi önskade fanns. Eftermiddagsfika ingick med kaffe och hembakt. Även middag ingick och maten var jättegod. Ena kvällen kunde man välja mellan kyckling och italienska köttbullar i tomatsås och andra kvällen var det fläskytterfilé med pepparsås. Jättefin salladsbuffé och hembakt bröd. Gångavstånd till centrala staden och billig parkering utanför hotellet.

Tack Katarina L
Omdömet skrevs 28 augusti 2021

Spännande hotell i gammal byggnad. Många sevärdheter i Karlskrona inom behagligt promenadavstånd. Rummet, som vi uppgraderades till var rymligt, bekvämt och fräckt designat. Frukosten var bra och avåts i en trevlig matsal.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
1  Tack lakerblad
Omdömet skrevs 28 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt serviceinriktad receptionist som kreativt hjälpte oss lösa parkeringen. Pga väder ändrade vi vår planer och tog i. På hotell trots att virvelström med bil och tält släp! Restaurangpersonal var också väldigt serviceinriktade!

Tack Jet39410261414
Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Vi bodde 2 nätter torsdag-lördag 19-21 augusti 2021. ALLA i personalen, från flitiga diskplockarna till den gemytliga receptionen, unga som äldre, var vänliga, smidiga, lugna, glada, personliga, intresserade, hjälpsamma och uppmärksamma hela tiden. Aldrig sura miner. Vi var häpna och mycket nöjda. Vi trivdes från första stund inför våra 2 dygn. Kaffe och kallt, friskt vatten i automatkran kunde man ta hela dagen och sitta i solen på lugna, trevliga innergården med många bord eller inne - något hembakt serverades till kaffet kl 15-17. På ankomstdagen fikade vi bland många utomhus och myste. Bananer fanns att lugna hungern med. Vi klarade oss på 3-timmars underbar båttur ut i östra skärgården, tack vare varsin sådan banan! Kvällsmaten ingick (!) och var oerhört vällagad, mättande och god. Stämningen mellan gästerna påverkades positivt av personalen och generositeten. Frukostrummet / restaurangen på inglasad terrass var ovanligt trevlig för att vara på ett hotell. Endast flera och bättre råvaror som pålägg vid frukosten saknades. Men pannkakorna och äggröran var bra. Hotellet är småskaligt, har olika typer av rum, utan att vara trångt och ligger fantastiskt fint mittemot yachthamnen vid turistbyrån. Många P-platser finns. Vi bodde i ett nyrenoverat BusinessRum (261) med balkong på vån 2 i annexet. Det var härligt med balkong! Badrummet, särskilt duschdelen var mycket fin och funktionell. Saknade badrumsmatta för våta fötter. - Vi kommer gärna tillbaka.

Rumstips: BusinessRum i annexet balkong. Stor TV på väggen. Nyrenoverat. Fint badrum.
1  Tack 256brittmarien