Kostnadsfri avbokning till den 21-10-10
Booking.com141 US$
Expedia.com141 US$
eDreams141 US$
Omdömet skrevs 18 augusti 2021 från mobil enhet

Detta är en av de bättre hotellen på vår resa och så glada över läget, citykärnan är fåtalet minuter bort. Personalen övertrevliga och tillmötesgående. Högsta betyg för detta och ser fram emot att besöka er igen vid ett annat tillfälle när vi får vägarna förbi. Middagen som serverades var en trevlig sak som även den gav lite extra krydda till överraskningen.

Rumstips: Nyrenoverat hotell, lite byggen runt om men väl värt besväret.
Tack Magnus80H
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt läge vid havet. Mycket fräscht hotel, rent och snyggt, fantastiskt badrum. Mycket trevligt bemötande av receptionisten. Vi fick tips om marinmuseet, som dessutom var gratis. Mycket intressant. Middagen som ingick i priset, var mycket god. Frukosten fantastiskt med otroligt gott bröd. Ttevlig personal överhuvudtaget.

Tack jang613
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Supergod mat, massor av grönsaker och sallader, väldigt fin eftermiddagsfika, personligt bemötande, toppenservice, välskött!
Helt perfekt. Vi var väldigt nöjda med vår trip till Karlskrona och den fina service vi fick på detta välskötta Clarion Collection

1  Tack 292cathrines
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Lagom stort och mycket fräscht hotell. Valde de luxe- rum med balkong i söderläge, så härligt! Var tveksam till inkluderad kvällsmat, men det var mycket fräscht och gott, mycket grönsaker. Trevlig och serviceinriktad personal. Högsta poäng på vår vistelse i Karlskrona.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Libby6802
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt och fräscht hotell. Supertrevlig personal och jättefint rum. Vi stannade 2 nätter och skulle egentligen bytt rum då vi bokade vid 2 olika tillfällen men personalen på plats hjälpte oss så vi fick behålla rummet. Frukost och middag ingick i priset och var väldigt gott.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack Caroline H