Boka nu, betala på plats
eDreams132 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com143 US$
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt och fräscht hotell. Supertrevlig personal och jättefint rum. Vi stannade 2 nätter och skulle egentligen bytt rum då vi bokade vid 2 olika tillfällen men personalen på plats hjälpte oss så vi fick behålla rummet. Frukost och middag ingick i priset och var väldigt gott.

Tack Caroline H
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Vi hade ett rum med balkong. Kanonbra nu på sommaren. Suveränt med eftermiddagsfika och kvällsmat. Bra mat. Dock saknades barnmat om man har barnen med sig. Jättemysigt att kunna sitta ute i trädgården och äta! Det som drar ner betyget för vår vistelse är att tivoli parkerat utanför hotellet. Störigt med dunkadunka musik och skrik.

1  Tack 479claess
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Lite halvtråkigt läge när vi kom till hotellet då det var ett tivoli precis utanför men det blev bra ändå. Anbars ett trevligt hotell med helt ok rum men framför allt är det väldigt trevlig personal som höjer betyget. Kan tänka oss att besöka hotellet igen.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack NorthStar07741040291
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi bodde i Deluxerum med liten terass. Rummet var rent, fint och trevligt och badrummet ljust och fräscht med en personlig touch. Det enda jag ev. saknade var ett vanity kit med bomullspad och tops. Rummet hade vattenkokare och kaffemaskin. Dessutom hade det komfortkyla vilket var ett stort plus.

Personalen var trevlig, glad och hjälpsam överallt; i Receptionen, restaurangen och städ.

Frukosten hade det vanliga, ett stort plus för skålen med skivade bananer och stora blåbär; supergott till pannkakorna! De var tydligen en nödlösning men det kan de gärna fortsätta med. Personalen vid frukosten var uppmärksam och kollade hela tiden om något behövde fyllas på, torkade rent bänkar och bord och tog bort smutsig disk vilket gjorde att allt fungerade smidigt.

Rumstips: Välj de lite dyrare Deluxerummen om det är varm ute.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Veronica J
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Väldigt fina nyrenoverade rum och sköna sängar.
Trevligt bemötande och tjänstvillig personal som gav bra tips om nöjen.
Härlig innergård där man kan sitta och äta om vädret så tillåter.
Kort sagt: Toppen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anwi2021