Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com142 US$
Priceline132 US$
eDreams132 US$
Tripadvisor132 US$
Destinia.com143 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Lite halvtråkigt läge när vi kom till hotellet då det var ett tivoli precis utanför men det blev bra ändå. Anbars ett trevligt hotell med helt ok rum men framför allt är det väldigt trevlig personal som höjer betyget. Kan tänka oss att besöka hotellet igen.

Tack NorthStar07741040291
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi bodde i Deluxerum med liten terass. Rummet var rent, fint och trevligt och badrummet ljust och fräscht med en personlig touch. Det enda jag ev. saknade var ett vanity kit med bomullspad och tops. Rummet hade vattenkokare och kaffemaskin. Dessutom hade det komfortkyla vilket var ett stort plus.

Personalen var trevlig, glad och hjälpsam överallt; i Receptionen, restaurangen och städ.

Frukosten hade det vanliga, ett stort plus för skålen med skivade bananer och stora blåbär; supergott till pannkakorna! De var tydligen en nödlösning men det kan de gärna fortsätta med. Personalen vid frukosten var uppmärksam och kollade hela tiden om något behövde fyllas på, torkade rent bänkar och bord och tog bort smutsig disk vilket gjorde att allt fungerade smidigt.

Rumstips: Välj de lite dyrare Deluxerummen om det är varm ute.
Tack Veronica J
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Väldigt fina nyrenoverade rum och sköna sängar.
Trevligt bemötande och tjänstvillig personal som gav bra tips om nöjen.
Härlig innergård där man kan sitta och äta om vädret så tillåter.
Kort sagt: Toppen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anwi2021
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Fint hotell precis vid vattnet. Vi hade ett fräscht och svalt rum i hotellets andra byggnad med fin utsikt över småbåtshamnen. Det går en rätt trafikerad gata mellan hotellet och vattnet men vi stördes inte av denna. Inte heller av andra gäster. Lugnt och tyst på rummet. Trevlig och hjälpsam personal som bistod med tips om Karlskrona. Något vi uppskattade lite extra var att det ingick både frukost och middag. Frukosten åt vi ena dagen ute i restaurangens fina trädgård. Frukostbuffén var fräsch och hade precis det vi ville ha
Vi återvänder gärna till detta hotell!

Rumstips: Vi valde att parkera mitt emot hotellet. Det fanns många platser och dessutom kostade det bara fem kronor i timmen (gratis under natten).
1  Tack AliceLindbom
Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Bodde två nätter i helt nyrenoverat superiorrum, med utsikt mot vattnet. Snygga möbler och inredning. Bekvämt men för varmt; luftkonditioneringen fungerade inte eller så var kontrollenheten omöjlig att förstå.
Mysig trädgård rakt mot söder.

Rumstips: Rum med utsikt mot vattnet finast, men var medveten om att man då hör trafiken utanför. Tyst mot gården.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack PerOsm