Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Priceline145 US$
ZenHotels.com146 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2021 från mobil enhet

Vi bodde i Deluxerum med liten terass. Rummet var rent, fint och trevligt och badrummet ljust och fräscht med en personlig touch. Det enda jag ev. saknade var ett vanity kit med bomullspad och tops. Rummet hade vattenkokare och kaffemaskin. Dessutom hade det komfortkyla vilket var ett stort plus.

Personalen var trevlig, glad och hjälpsam överallt; i Receptionen, restaurangen och städ.

Frukosten hade det vanliga, ett stort plus för skålen med skivade bananer och stora blåbär; supergott till pannkakorna! De var tydligen en nödlösning men det kan de gärna fortsätta med. Personalen vid frukosten var uppmärksam och kollade hela tiden om något behövde fyllas på, torkade rent bänkar och bord och tog bort smutsig disk vilket gjorde att allt fungerade smidigt.

Rumstips: Välj de lite dyrare Deluxerummen om det är varm ute.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Veronica J
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Väldigt fina nyrenoverade rum och sköna sängar.
Trevligt bemötande och tjänstvillig personal som gav bra tips om nöjen.
Härlig innergård där man kan sitta och äta om vädret så tillåter.
Kort sagt: Toppen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anwi2021
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Fint hotell precis vid vattnet. Vi hade ett fräscht och svalt rum i hotellets andra byggnad med fin utsikt över småbåtshamnen. Det går en rätt trafikerad gata mellan hotellet och vattnet men vi stördes inte av denna. Inte heller av andra gäster. Lugnt och tyst på rummet. Trevlig och hjälpsam personal som bistod med tips om Karlskrona. Något vi uppskattade lite extra var att det ingick både frukost och middag. Frukosten åt vi ena dagen ute i restaurangens fina trädgård. Frukostbuffén var fräsch och hade precis det vi ville ha
Vi återvänder gärna till detta hotell!

Rumstips: Vi valde att parkera mitt emot hotellet. Det fanns många platser och dessutom kostade det bara fem kronor i timmen (gratis under natten).
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack AliceLindbom
Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Bodde två nätter i helt nyrenoverat superiorrum, med utsikt mot vattnet. Snygga möbler och inredning. Bekvämt men för varmt; luftkonditioneringen fungerade inte eller så var kontrollenheten omöjlig att förstå.
Mysig trädgård rakt mot söder.

Rumstips: Rum med utsikt mot vattnet finast, men var medveten om att man då hör trafiken utanför. Tyst mot gården.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack PerOsm
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Vi fick ett smakfullt nyrenoverat rum där vi inte saknade något. Gillade speciellt att det var Rituals produkter i badrummet. Maten på kvällen (som ingår i rumspriset) var mycket god; tomatsoppa, potatisgratäng med fläskytterfilé och vinsås. Rikligt med olika grönsaker på salladsbuffén. Personalen trevliga och serviceinriktade. Hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Viol4