Boka nu, betala på plats
eDreams132 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com143 US$
Omdömet skrevs 6 juli 2021

Väldigt fina nyrenoverade rum och sköna sängar.
Trevligt bemötande och tjänstvillig personal som gav bra tips om nöjen.
Härlig innergård där man kan sitta och äta om vädret så tillåter.
Kort sagt: Toppen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack anwi2021
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Fint hotell precis vid vattnet. Vi hade ett fräscht och svalt rum i hotellets andra byggnad med fin utsikt över småbåtshamnen. Det går en rätt trafikerad gata mellan hotellet och vattnet men vi stördes inte av denna. Inte heller av andra gäster. Lugnt och tyst på rummet. Trevlig och hjälpsam personal som bistod med tips om Karlskrona. Något vi uppskattade lite extra var att det ingick både frukost och middag. Frukosten åt vi ena dagen ute i restaurangens fina trädgård. Frukostbuffén var fräsch och hade precis det vi ville ha
Vi återvänder gärna till detta hotell!

Rumstips: Vi valde att parkera mitt emot hotellet. Det fanns många platser och dessutom kostade det bara fem kronor i timmen (gratis under natten).
Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack AliceLindbom
Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Bodde två nätter i helt nyrenoverat superiorrum, med utsikt mot vattnet. Snygga möbler och inredning. Bekvämt men för varmt; luftkonditioneringen fungerade inte eller så var kontrollenheten omöjlig att förstå.
Mysig trädgård rakt mot söder.

Rumstips: Rum med utsikt mot vattnet finast, men var medveten om att man då hör trafiken utanför. Tyst mot gården.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack PerOsm
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Vi fick ett smakfullt nyrenoverat rum där vi inte saknade något. Gillade speciellt att det var Rituals produkter i badrummet. Maten på kvällen (som ingår i rumspriset) var mycket god; tomatsoppa, potatisgratäng med fläskytterfilé och vinsås. Rikligt med olika grönsaker på salladsbuffén. Personalen trevliga och serviceinriktade. Hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Viol4
Omdömet skrevs 26 april 2021

Ett mycket trevligt hotell med trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Maten var god samt frukost helt lagom. Rummet var trevligt samt läget var perfekt. 10 minuter till centrum. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: april 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com