Boka nu, betala på plats
eDreams132 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com143 US$
1924 av 977 omdömen
Omdömet skrevs 28 maj 2021 från mobil enhet

Bodde två nätter i helt nyrenoverat superiorrum, med utsikt mot vattnet. Snygga möbler och inredning. Bekvämt men för varmt; luftkonditioneringen fungerade inte eller så var kontrollenheten omöjlig att förstå.
Mysig trädgård rakt mot söder.

Rumstips: Rum med utsikt mot vattnet finast, men var medveten om att man då hör trafiken utanför. Tyst mot gården.
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack PerOsm
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Vi fick ett smakfullt nyrenoverat rum där vi inte saknade något. Gillade speciellt att det var Rituals produkter i badrummet. Maten på kvällen (som ingår i rumspriset) var mycket god; tomatsoppa, potatisgratäng med fläskytterfilé och vinsås. Rikligt med olika grönsaker på salladsbuffén. Personalen trevliga och serviceinriktade. Hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Viol4
Omdömet skrevs 26 april 2021

Ett mycket trevligt hotell med trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Maten var god samt frukost helt lagom. Rummet var trevligt samt läget var perfekt. 10 minuter till centrum. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack CamillaP1968
Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Ett par dagar med barnbarn.
Vilket bemötande! Trevligt och familjärt
Underbart att känna sig som hemma
För att inte tala om maten. Helt fantastisk!
Omtanken när barnbarnet sade till oss att han inte tyckte om laxen. En minut senare kom - "jag hörde att du inte tycker om lax men du gillar väl kyckling". Vilken omtanke. När han ätit färdigt kom hon med en glass.
Detta hotellet är helt klart en anledning att åka till Karlskrona igen
Än en gång TACK, VI SES!

Tack tommiea94
Omdömet skrevs 7 april 2021

Jag är petig med service och upplevelse såväl visuell som renlighet. Här blev jag helt överrumplad av kombinationen av professionalism, personligt bemötande och omtänksamhet. Fräscht, inspirerande, lugnt och en miljö jag ville stanna i. Totalt klockrent! Det finns inget behöv av att testa andra hotell i staden efter det här besöket. Tack!

Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack lindaF7614UI
Clarion Collection Hotel Carlscrona, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Carlscrona, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Hej Linda! Känner mig härligt rörd och lycklig när jag läser hur du har upplevt oss och vårt fina hotell. Det är precis så som du skriver vi vill att våra gäster ska känna. STORT tack för att du delar din upplevelse, det gör oss såå stolta. Ta hand om er allihop och hoppas att vi ses snart igen. Varmt välkomna tillbaka!
Med stolta, varma hälsningar
Andreas