Boka nu, betala på plats
Trip.com
SPARA 21 US$
eDreams152 US$
ZenHotels.com158 US$

Vi fick ett smakfullt nyrenoverat rum där vi inte saknade något. Gillade speciellt att det var Rituals produkter i badrummet. Maten på kvällen (som ingår i rumspriset) var mycket god; tomatsoppa, potatisgratäng med fläskytterfilé och vinsås. Rikligt med olika grönsaker på salladsbuffén. Personalen trevliga och serviceinriktade. Hit kommer vi gärna igen!

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Viol4
Omdömet skrevs 26 april 2021

Ett mycket trevligt hotell med trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Maten var god samt frukost helt lagom. Rummet var trevligt samt läget var perfekt. 10 minuter till centrum. Kan verkligen rekommendera detta hotell.

Tack CamillaP1968
Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Ett par dagar med barnbarn.
Vilket bemötande! Trevligt och familjärt
Underbart att känna sig som hemma
För att inte tala om maten. Helt fantastisk!
Omtanken när barnbarnet sade till oss att han inte tyckte om laxen. En minut senare kom - "jag hörde att du inte tycker om lax men du gillar väl kyckling". Vilken omtanke. När han ätit färdigt kom hon med en glass.
Detta hotellet är helt klart en anledning att åka till Karlskrona igen
Än en gång TACK, VI SES!

Tack tommiea94
Omdömet skrevs 7 april 2021

Jag är petig med service och upplevelse såväl visuell som renlighet. Här blev jag helt överrumplad av kombinationen av professionalism, personligt bemötande och omtänksamhet. Fräscht, inspirerande, lugnt och en miljö jag ville stanna i. Totalt klockrent! Det finns inget behöv av att testa andra hotell i staden efter det här besöket. Tack!

Tack lindaF7614UI
Clarion Collection Hotel Carlscrona, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Carlscrona, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Hej Linda! Känner mig härligt rörd och lycklig när jag läser hur du har upplevt oss och vårt fina hotell. Det är precis så som du skriver vi vill att våra gäster ska känna. STORT tack för att du delar din upplevelse, det gör oss såå stolta. Ta hand om er allihop och hoppas att vi ses snart igen. Varmt välkomna tillbaka!
Med stolta, varma hälsningar
Andreas

Omdömet skrevs 7 april 2021

Trevligt hotell med bra frukost och fina rum. Hjälpsam personal och hotellet ligger bra till lite i utkanten av karlskrona centrum, men gångavstånd. Bra med parkering utanför (kostar under dagtid). God frukost som innehöll det mesta så det kändes som en lite lyxig hotellfrukost.

Tack isabellebask

Hej Isabelle! Tack för din fina recension. och beskrivning. Hoppas att du får möjligheten att komma tillbaka snart igen. Ta hand om dig och varmt välkommen tillbaka!
Med vänliga häslningar
Andreas