Boka nu, betala på plats
eDreams132 US$
Travelocity142 US$
ZenHotels.com143 US$
Omdömet skrevs 12 april 2021 från mobil enhet

Ett par dagar med barnbarn.
Vilket bemötande! Trevligt och familjärt
Underbart att känna sig som hemma
För att inte tala om maten. Helt fantastisk!
Omtanken när barnbarnet sade till oss att han inte tyckte om laxen. En minut senare kom - "jag hörde att du inte tycker om lax men du gillar väl kyckling". Vilken omtanke. När han ätit färdigt kom hon med en glass.
Detta hotellet är helt klart en anledning att åka till Karlskrona igen
Än en gång TACK, VI SES!

Tack tommiea94
Omdömet skrevs 7 april 2021

Jag är petig med service och upplevelse såväl visuell som renlighet. Här blev jag helt överrumplad av kombinationen av professionalism, personligt bemötande och omtänksamhet. Fräscht, inspirerande, lugnt och en miljö jag ville stanna i. Totalt klockrent! Det finns inget behöv av att testa andra hotell i staden efter det här besöket. Tack!

Tack lindaF7614UI
Clarion Collection Hotel Carlscrona, Guest Services / Front Office på Clarion Collection Hotel Carlscrona, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Hej Linda! Känner mig härligt rörd och lycklig när jag läser hur du har upplevt oss och vårt fina hotell. Det är precis så som du skriver vi vill att våra gäster ska känna. STORT tack för att du delar din upplevelse, det gör oss såå stolta. Ta hand om er allihop och hoppas att vi ses snart igen. Varmt välkomna tillbaka!
Med stolta, varma hälsningar

Omdömet skrevs 7 april 2021

Trevligt hotell med bra frukost och fina rum. Hjälpsam personal och hotellet ligger bra till lite i utkanten av karlskrona centrum, men gångavstånd. Bra med parkering utanför (kostar under dagtid). God frukost som innehöll det mesta så det kändes som en lite lyxig hotellfrukost.

Tack isabellebask

Hej Isabelle! Tack för din fina recension. och beskrivning. Hoppas att du får möjligheten att komma tillbaka snart igen. Ta hand om dig och varmt välkommen tillbaka!
Med vänliga häslningar

Omdömet skrevs 5 april 2021

Riktigt trevligt hotell och främst utmärkte sig en mycket trevlig personal. Likaså trevlig restaurang del med inglasning och uteservering på innergård som säkert är riktigt skön på somrarna. Fem minuter gångväg från Stortorget.

Tack beppeohrn

Hej! Alltid lättare att vara sådär naturligt extra trevlig när man har lite extra trevliga gäster. :-) Tack för att du tog dig tid att lämna så fin feedback. Kom tillbaka igen till sommaren och testa vår lummiga innergård då. :-) Ta hand om er och varmt välkomna tillbaka!
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 5 april 2021 från mobil enhet

Alltid lika trevlig att komma tillbaka, vi har bott på hotellet i många år.
Fina rum som nu är nyrenoverade, god mat och alltid det lilla extra som nu, nybakade bullar til em kaffe.
Vi kommer tillbaka i juli..

2  Tack evaochlars

Eva och Lars! Va härligt att ni var här igen, ni är så himla välkomna :-) Tack för er fina feedback. Ta hand om er, vi ses snart igen i Juli.
Med vänliga hälsningar