Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Prisvärt rum inkl. Frukost, fika och kvällsmat som smakade utmärkt.
Får vi se vad Karlskrona har att erbjuda.
Clarion kan alltid rekommenderas för boende då de alltid håller bra standard för en normal familj.

Tack nettodanne
Clarion Collection Hotel Carlscrona, General Manager på Clarion Collection Hotel Carlscrona, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2020

Hej! Tack för feedback och fina ord. Härligt med så nöjda gäster! Hoppas Karlskrona hade mycket att erbjuda och att ni kommer tillbaka snart. Varmt välkomna igen! Mvh Andreas Andersson, Team Manager, Front Office.

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde i ett standardrum och checkade in rätt sent. Trots detta så serverade hotellet kvällsmat till 21 vilket vi diggade. Den grekiska kalvfärslimpan var gudomlig. Rummet var nyrenoverat och av hög standard. Personalen var professionell och det enda egentliga tråkiga var frukosten, som av någon underlig anledning inte hade bacon? Hursom, tack för en trevlig vistelse! Bjuder på en bild från frukostutsikten.

Tack tommielag

Hej! Tack för en trevlig recension, låter som ni haft en härlig vistelse, underbart. Frukosten var under några månader av en lite enklare variant. Nu är den vanliga frukosten tillbaka inklusive bacon. Hoppas ni också kommer tillbaka. :-) Varmt välkomna! Mvh Andreas Andersson, Team Manager Front Office.

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Jättefint hotell! Vi bodde i den nyrenoverade delen och rummet var superfint. Frukostpersonalen var ganska intetsägande och inte alls så trevliga som de brukar vara på Clarion. Men all annan personal motsvarade våra högt ställda förväntningar. Vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Sandra-Hollviken

Hej! Va underbart att ni hade en härlig vistelse och att ni tyckte det nyrenoverade rummet ni fick va superfint. Denna sommaren har varit lite speciell och jag tror att frukostpersonalen hade en oväntat stressig dag på jobbet bara. Självklart ska vi alltid upplevas som supertrevliga oavsett. Jättevärdefullt att du nämner din upplevelse så vi kan ta upp det här och reflektera. :-) Stort Tack. Varmt välkomna tillbaka! Mvh Andreas Andersson, Team Manager Front Office.

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi bodde här en natt i ett de lux rum. Bokade med hotels . com. Det skulle vara med balkong men var på nedre botten??
Kvällsbuffen var så där, inget extra.
Frukosten var inte ett 4 * hotell.
Ingen bacon, bara stekt prinskorv och pulver äggröra. Endast en ost Gouda.
Vi har bott på många Clarion hotell, detta var absolut det sämsta
Rummet var ok och personalen mycket trevliga, tyvärr är detta bara ett 3 stjärniga hotell.
Vi kommer inte tillbaka

Tack oland189832

Hej! Beklagar att ni inte är riktigt nöjda med er vistelse här hos oss. Alla våra härliga Deluxerum har balkong,(våning 2) eller en terass (våning1 ) mot vår innergård. Under några månader i år så serverade vi, och övriga hotell inom Clarion Collection, en enklare variant av frukost och kvällsmat. Nu är den vanliga frukosten med bacon och riktig äggröra tillbaka. Skulle vara härligt att ha er också tillbaka. :-) Varmt välkomna igen! Mvh Andreas Andersson, Team Manager Front Office.

Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Rummen var fina och välstädade och personalen serviceminded. Läget i Karlskrona är bra och det finns bra parkeringsmöjligeter utanför hotellet. Det som drar ner betyget är maten. Eftermiddagsfikan bestod av några torra tråkiga småkakor, bananer och kaffe/te. Kvällsmaten valde vi bort efter att ha tittat på den. Frukosten var verkligen standard och inget extra. Ingen bacon, inga våfflor eller pannkakor... vi konstaterade att detta var en av de sämsta hotellfrukostar någonsin och då har vi testat många. Clarion Collection brukar leverera bättre än så här.

1  Tack Mfora