Omdömet skrevs 24 januari 2020

Hotellet är ett bra hotell. Mycket av hotellet är renoverat, men man kan ändå se att hotellet har ett par år på nacken. Personalen på Clarion hotellen är som alltid, tillmötesgående och hjälpsamma. Maten som erbjuds är av bra kvalitet

Tack NiklasF420
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Bra personal, service! Bra mat, både kvällsmat och frukost. Trevliga rum, även standard uppfyller förväntningarna.
Mycket trevliga lokaler, med hög mysfaktor.
Nära vattnet och gångavstånd till det mesta.

Tack Yvve82
Omdömet skrevs 5 januari 2020

Mycket bra service i receptionen, fick låna badkappa till bastubadet utan kostnad.
Rummet var helt ok, dock lite dålig städning i badrummet.
Hotellet ligger i utkanten av centrum så man fick gå en liten bit men inte långt till centrum.
Blandaren i duschen i relaxavdelningen gick inte att ställa in för varmvatten i övrigt ok.
Summering så var det ett helt ok hotell men frukostmaten hade stått framme för länge så det var torr ost och leverpastej.

Tack uffeh14
Omdömet skrevs 25 december 2019

Ett mysigt hotell en kort promenad från centrum.Personalen trevlig och lagom privat.
Rummet helt ok,extra pluss för en bekväm säng.
Frukosten bra,kvällsmaten denna kväll var kålpudding.Min favoritmat !!
Restaurangen är mysig i vanliga fall,men med en vacker julgran i ena hörnet och julklappar under blev det nästan magiskt.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack P3571XShanss
Omdömet skrevs 2 december 2019

Jag kände mig varmt välkommen av personalen i receptionen och upplevde att den känslan spreds över hela hotellet. Mitt rum var jättefint och frukostbuffén var kanon. Middagsbuffén kan jag inte uttala mig om eftersom jag missade den, men jag nästa gång tänker jag äta kvällsmaten för utifrån mitt intryck av hotellet så är jag säker på den är vällagad och god.

Datum för vistelsen: november 2019
Tack evalenalarsdotter
HotelCarlscrona, General Manager på Clarion Collection Hotel Carlscrona, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2019

Hej,
Stort tack för det fina omdömet och den fina rankingen, toppbetyg blir otroligt stolt!
Du är så välkommen tillbaka och detta är bästa betyget att få återkommande gäster.
Hälsningar Cornelia Fagberg, Operation Manager