Omdömet skrevs 13 mars 2018

Fick bra hjälp ifrån hotellet när det gällde information om kvällsmat mm. Däremot så blev jag placerad i ett rum som vette mot vägen och tyvärr sov jag väldigt dåligt hela natten. Tung trafik till och från färjan gjorde att det brummade hela tiden. Hottade till slut en tilluftsventil som jag stängde och då blev det något bättre...
Sa till om glutenfritt på kvällen, men på morgonen var det inga glutenfria alternativ framme.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack Helene R
HotelCarlscrona, Chef på Clarion Collection Hotel Carlscrona, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej,
Stort tack för att du tog dig tiden att dela med dig till andra rrresenärer här på Tripadvisor!
Ledsen att trafiken var störande, går jättebra att ringa eller mejla hotellet innan ankomst eller vid bokningstillfället så försker vi ordna rum mot gården. Ber om ursäkt för att inte information gällande glutenfritt gått fram.
Varmt välkommen tillbaka till oss nästa gång du besöker Karlskrona.
Hälsningar Cornelia Fagberg,Operation Manager

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Fantastiskt att få kvällsmat. Synd att sängen var hård och att jag fick rum mot gatan. Hade hoppats på ett tystare rum. Söt katt som hotellet matade höll sig utanför matsalen. Fräscht hotell och väldigt snygg matsal.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
1  Tack diddicarlson
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Ett hotell med mysig och familjär atmosfär, jättetrevlig personal och god mat. Läget ger en perfekt bas för allt från promenader i stan eller vid havet, shopping eller besök på Marinmuseum till längre utflykter i Blekinge.

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack birtheborgstrom
Omdömet skrevs 1 mars 2018

Allt mycket bra personalen, rent o snyggt på rummet och i hela hotellet. God frukost o mat. Alla är hjälpsamma på hotellet. Hit kommer jag gärna åter, kommer att rekommendera detta till vänner och bekanta

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
Tack kaijala65
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Ännu en underbar vistelse på detta mysiga hotel med trevlig personal och bra mat ! Mysigt mindre hotel som ligger vid småbåtshamnen i Karlskrona ! Trevliga rum och jättemysig restaurang ! Inte första gången vi besökt detta smultronställe och definitivt inte sista

Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 483rogerh