FindHotel
Destinia.com
Trip.com
StayForLong
Omdömet skrevs 27 maj 2021 från mobil enhet

Ett prisvärt och centralt beläget hotell med när till det mesta och bra restauranter. Rent och snyggt men när man renoverat rummen har man tydligen glömt golven som var mycket slitna. En tyst natt med inga störande ljud. Sängar är alltid individuellt. Men för oss blev det inte mycke sömn utan i stället ont i ryggen.

Datum för vistelsen: april 2021
2  Tack _ralph_arnestig
Omdömet skrevs 20 maj 2021

Statt i Karlskrona har stått centralt i Karlskrona sedan det förra sekelskiftet. Hotellet ska ha 107 rum i fyra olika kategorier. Det är ett stort och gediget byggt hus, som vilar på fornstora dagar. Numera går man in via Ronnebygatan och inte från Stortorget och uppför den magnifika trappan. Frukosten serveras i den vackra festvåningen med förgyllda detaljer och utsikt mot Fredrikskyrkan och norra Europas största torg. De löskokta frukostäggen var perfekt kokta (brukar inte normalt vara det på hotell) och en hembakad hallonpaj med vaniljsås till ingick också.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Peter B
Omdömet skrevs 12 maj 2021 från mobil enhet

Ett riktigt bra och mycket prisvärt hotell, med det bästa läget mitt i centrum. Snyggt på både insida och utsida. Fräscha rum. Trevlig personal. Gäster får en riktig nyckel och behöver inte krångla med t.ex rumskort som styr lamporna. Hotellfrukosten har allt man kan önska och bjuder dessutom på en fin utsikt över Stortorget. Jag trivs jättebra på det här hotellet och ser fram mot att sova fler nätter här

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste ensam
Tack patrikstork
Omdömet skrevs 11 januari 2021 från mobil enhet

Bodde i enkelrum. Möblerna i rummet är pinsamma, bland annat en tjocktv!
Badrummet var i bra skick, men iskallt golv iom ingen golvvärme.
Trevlig personal, bra frukost och i grunden en fin byggnad/lokal.
Hotellet hade kunnat vara så himla fint, men rummen måste få ett ansiktslyft, på riktigt!

Datum för vistelsen: januari 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack MrNeighbour
Omdömet skrevs 28 november 2020 från mobil enhet

Vi checkade in, gick upp på rummet. Hade betalt för det bästa och dyraste rummet. Kom in till det tråkigaste, mörkaste trista rum vi varit med om.. stämningen mellan oss blev ganska tråkig. Vi gick ner till receptionen och klagade, fick pengarna tillbaka och checkade ut och in på Scandichotell
Minsta, äldsta tv jag sett på länge! Tre kanalen som endast sände sport.. boka inte här...

Datum för vistelsen: november 2020
Tack tess1983111