“Helgjutet”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Snabb och uppmärksam service i en verkligt trevlig och ombonad lokal.
Vi beställde trerättersmenyn och såväl förrätt, varmrätt som dessert höll absolut högsta klass.
Rekommenderar verkligen ett besök på detta stället.

Tack Kenneth M

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Varken bra eller dålig, maten smakade bra! Pastan med pinjenötter innehöll en pinjenöt.
Lite mer finess när det kommer till uppläggning av maten, man måste ju kunna spritsa mos så det ser fint ut.
Trevlig personal och inga som helst problem att få kontakt med personalen. Tappade bestick på marken och vips var dom där med nya. Uppmärksamt. Värt ett besök, rimliga priser

Tack 42johans
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi valde ett färdigt 3-rätterspaket. Jättegott! Och rejäla portioner. Vi blev mätta och nöjda. Mysig restaurang och jättetrevlig personal.

Tack I5037PCannej
Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Hade ej bokat bord men väntade tills ett på uteserveringen blev ledigt. Två åt pizza och var båda nöjda och en åt pasta som också var supergod. Rent och fräscht och trevlig och hjälpsam personal

Datum för besöket: juni 2021
Tack tsivkdnus
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Besökte denna restaurang efter omdöme här på Tripadvisor.
Hade bokat bord och hamnade ändå längst in och det var jättevarmt.
Den som tog beställning var inte kunnig inom vin och visste inte ens vilket som var månadens vin.
En annan servitör hade inte ens tid att hälla upp vårt vin pga av folk som kom vid ingången och som han tydligen tyckte var viktigare .
Maten saknade kryddor, så tyvärr detta var ingen större sensation.

Datum för besöket: juni 2021
Tack Finanina

Resenärer som tittade på Restaurang Michelangelo tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Michelangelo? Berätta vad du tyckte!