“Kvällsmiddag för två”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Vi valde ett färdigt 3-rätterspaket. Jättegott! Och rejäla portioner. Vi blev mätta och nöjda. Mysig restaurang och jättetrevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack I5037PCannej

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Hade ej bokat bord men väntade tills ett på uteserveringen blev ledigt. Två åt pizza och var båda nöjda och en åt pasta som också var supergod. Rent och fräscht och trevlig och hjälpsam personal

Tack tsivkdnus
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Besökte denna restaurang efter omdöme här på Tripadvisor.
Hade bokat bord och hamnade ändå längst in och det var jättevarmt.
Den som tog beställning var inte kunnig inom vin och visste inte ens vilket som var månadens vin.
En annan servitör hade inte ens tid att hälla upp vårt vin pga av folk som kom vid ingången och som han tydligen tyckte var viktigare .
Maten saknade kryddor, så tyvärr detta var ingen större sensation.

Tack Finanina
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Otrevligt bemötande.
Frågade om det fanns bord, fick knappt svar. Ville inte ha fler gäster…
Ett vänligt nej, jag är ledsen men det är fullt hade räckt

2  Tack Lars B
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Gick in och satte oss på chans, blev riktigt positivt överraskade, trevlig atmosfär och riktigt god mat. Prova kyclingplankan..

Tack jockesoft

Resenärer som tittade på Restaurang Michelangelo tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Michelangelo? Berätta vad du tyckte!