“Miss”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Besökte denna restaurang efter omdöme här på Tripadvisor.
Hade bokat bord och hamnade ändå längst in och det var jättevarmt.
Den som tog beställning var inte kunnig inom vin och visste inte ens vilket som var månadens vin.
En annan servitör hade inte ens tid att hälla upp vårt vin pga av folk som kom vid ingången och som han tydligen tyckte var viktigare .
Maten saknade kryddor, så tyvärr detta var ingen större sensation.

Tack Finanina

Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Otrevligt bemötande.
Frågade om det fanns bord, fick knappt svar. Ville inte ha fler gäster…
Ett vänligt nej, jag är ledsen men det är fullt hade räckt

2  Tack Lars B
Omdömet skrevs 10 juli 2021 från mobil enhet

Gick in och satte oss på chans, blev riktigt positivt överraskade, trevlig atmosfär och riktigt god mat. Prova kyclingplankan..

Tack jockesoft
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mycket god mat!
Testade två pastor och en plankstek med kyckling och vi alla var jättenöjda med maten.

Datum för besöket: maj 2021
2  Tack P-Freddy
Omdömet skrevs 26 juni 2021 från mobil enhet

Trevligt med restaurang som har öppnat midsommarafton, vi åt plankstek med oxfilé både jag och mannen nöjda med steknivån på köttet. Trevligt bemötande av personalen.

Tack Dreamer09511186927

Resenärer som tittade på Restaurang Michelangelo tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Michelangelo? Berätta vad du tyckte!