“Vänner/familj ”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang, vi åt, pizza, fläskfilé, blandade förrätter och pasta. Det mesta smakade riktigt bra så vi var nöjda.

2  Tack Jensan1976svedala

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Maten var okej, vinet toppen. Har ätit godare mat, mannens kött bra, min pasta så där ätit godare. Väljer annat ställe nästa gång.

Tack O9756JLjeanettec
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Besökte restaurangen båda kvällarna under vårt besök i Karlskrona, vi åt fisk som var bland det godaste vi ätit. Personalen vänlig och välkomnande. Kan bara rekommenderas , bättre än såhär blir det inte!

Tack 224ullaw
Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick de sista lediga platserna efter lite ommöblering och personalen var otroligt uppmärksamma och trevliga. Vi fick vänta länge på maten men kompenserades med vitlöksbröd och väntetiden kändes ändå helt ok eftersom restaurangen var helt fullsatt. God rustik mat, stora portioner, mycket bra service och mysig atmosfär.

Tack birgittam35
Omdömet skrevs 14 juli 2020

Tisdagskväll. Vi åt 3-rättersmiddag och drack månadens rödvin.En toppenkväll. Superbra service, jättetrevlig personal. Jättegod mat. Prisvärt!

Tack Elisabeth B

Resenärer som tittade på Restaurang Michelangelo tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Michelangelo? Berätta vad du tyckte!