“Bra”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 17 juni 2020 från mobil enhet

Min man och jag var ute och åt på kvällen och hamnade här. Väldigt trevlig restaurang. Full koll på att hålla avstånd pga corona och fantastisk ägare och personal. Går att sitta både ute och inne. Fint och fräscht i hela lokalen. God mat. Rekommenderas

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack annelieh_12

Omdömet skrevs 5 februari 2020 från mobil enhet

Ok för en middag
En trevlig restaurangen för en middag som ligger nära Stadshotellet. Bra tips för deras boenden. Helt ok mat för den som bara vill ha en middag.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Backis63
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Jag besökte Restaurang Michelangelo med en större grupp arbetskollegor. De flesta beställde helt olika rätter och vi blev alla imponerade över kvaliteten på maten! Extremt gott och vällagat! Utöver detta var lokalen mysig och tjejen som serverade oss var mycket trevlig! Den här restaurangen rekommenderar jag starkt!

3  Tack Sockerskalle
Omdömet skrevs 20 november 2019 från mobil enhet

Vi serverades mycket goda både varmrätter och desserter. Servicen var perfekt snabb, uppmärksam samt med glädje och humor.
Blev en härlig kväll.
Väl värt ett besök.

Tack Cbry47
Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Väldigt mysig restaurang med trevlig personal. Beställde filet mignon och månadens röda vin till det. Mycket gott.

Tack lindaeT2350AZ

Resenärer som tittade på Restaurang Michelangelo tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Michelangelo? Berätta vad du tyckte!