“Mycket bra sushi!”
Omdöme om MN Sushi Karlskrona

MN Sushi Karlskrona
Rankad som nr 23 av 97 Restauranger i Karlskrona
Beskrivning: Välkommen till MN Sushi i Karlskrona! Vi serverar en rad olika typer av mat från Asien, allt från Sushi, japansk varmrätt och rāmen. Kom in och ät lunch hos oss eller beställ för avhämtning!

Mycket bra sushi helt enkelt! Upplagda med snits och olika roliga tillbehör. Bra lättillgänglig parkering

Datum för besöket: maj 2021
Tack patrica2013

Bästa sushi-stället i Karlskrona. Jättefräsh fisk, snygga uppläggningar och trevlig personal.
Det finns även varma alternativ och gott om alternativ till barnen - även sushi.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 909mial
Omdömet skrevs 6 mars 2021

Har köpt takeway flera gånger fint upplagt och lika gott varje gång, Kör tre mil varje gång och det är värt det.

Datum för besöket: mars 2021
Tack andersjF2175CG
Omdömet skrevs 6 januari 2021

Har ätit lunch på denna restaurang 9 gånger. Provat sushi vid flera tillfällen: alltid fräscht, gott smakfullt serverat. Även de andra rätterna smakade mycket gott, serverades snabbt och var fräscha - och nytillagade.
Förutom sushi rekommenderas Panko-chicken, Pokebowl, men även nudelrätterna fungerar utmärkt.

Datum för besöket: december 2020
1  Tack Petrus B
Omdömet skrevs 20 december 2020 från mobil enhet

Både innovativt vacker uppläggning och gott! Kan varmt rekommenderas. Ser inte mycket ut för världen utanpå men helt ok inne.

Datum för besöket: december 2020
1  Tack 236andersb

Resenärer som tittade på MN Sushi Karlskrona tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt MN Sushi Karlskrona? Berätta vad du tyckte!