“Mysig atmosfär och god mat”

Scandic Karlskrona Restaurang
Rankad som nr 60 av 97 Restauranger i Karlskrona

Uteserveringen här är en av de bästa i Karlskrona.
Väldigt trevlig personal och god mat.
Nu under coronatider så var det även väldigt bra avstånd mellan kunder.

Rekommenderar ett besök här!

Datum för besöket: maj 2021
Tack martinalm91

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Med hamnen och vattnet framför näsan, får du god mat och bra service.

Sitter du ute, så hjälper rejäla värmare dig att inte frysa.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack StefanJ227
Omdömet skrevs 29 augusti 2020 från mobil enhet

Vet inte vad övriga klagar på. Maten fick vi serverad inom en kvart. Frugan tog en vegansk hamburgare som hon tyckte var den bästa hon hade ätit. Jag tog entrecote som var väldigt mör och saftig.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 989jacobm
Omdömet skrevs 25 februari 2020 från mobil enhet

Aldrig fått så dålig mat till så högt pris trots över en timmes väntan på en nästintill tom restustsng. Dålig service. Nonchalans. Smaklös dåligt tillagad mat. Aldrig mer.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 707karimm
Omdömet skrevs 21 juli 2019 från mobil enhet

Räksmörgåsturne’n har hamnat på Scandic Karlskrona! Räksmörgåsen är uppbyggd på ett rågbröd som i sig själv är grunden för ett danskt smörrebröd! Mättande! Rikligt med handskalade räkor,dillmajonnäs i och extra vid sidan om! Ruccolablad,picklad lök,ägg,gurkskav,pepparotskav,dillkvist och greppbar citronskiva vid sidan om.
En förfinad räksmörgås med ett högt pris. 199:-! Smakmässigt helt okey men ruccola på en räksmörgås är inte vad jag vill ha!

Datum för besöket: juli 2019
Tack andersUppsala

Resenärer som tittade på Scandic Karlskrona Restaurang tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Scandic Karlskrona Restaurang? Berätta vad du tyckte!