Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com127 US$
Agoda.com127 US$
Priceline127 US$
eDreams127 US$
CheapTickets127 US$
1924 av 987 omdömen
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Paulina Carlsson, General Manager på Scandic Karlskrona, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2021

Omdömet skrevs 23 juli 2021

Mycket trevligt hotell. Läget var bra, nära till allt. Trevlig personal. Rummen var bra och gymmet likaså. Frukosten saknade ingenting. Vi saknade ingenting under vår vistelse. Kommer snart åka tillbaka!

Tack perkonatali

Hej,

Tack för din underbara feedback!
Så härligt att höra att du hade fina dagar här hos oss!

Jag hoppas att vi snart får nöjet att välkomna dig tillbaka!

Hotellchef Scandic Karlskrona

Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Det bästa är transparent och havsutsikt.
Frukosten håller också bra klass.
Servicen vid incheckning och utcheckning kan förbättras.Vi fick också byta rum pga brister där vi först inte fick det rum vi bokat.Det var också knepigt att få kontakt med receptionen via telefon.

Rumstips: Välj premium wiew rum på 3e våningen för fin utsikt.Ät frukost före 08:30 för att slippa köer.
Tack Lars N

Hej Lars,

Tack för din feedback!
Härligt att höra att du uppskattade vårt fantastiska läge och att frukosten var till belåtenhet. Tråkigt att ni inte fick den service ni förtjänar från receptionen och att det var något ni saknade i rummet.

Välkommen tillbaka!

Hotellchef Scandic Karlskrona

Omdömet skrevs 21 juli 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Mycket nöjda: bra läge i stan med bra utsikt och bra tillgång till shopping. Rummet var rymligt, fräscht och med bekväma sängar. Dessutom välisolerat. Frukosten varierad och god, och med tillgång till skön utomhusterrass.

Tack lindgren2021

Hej,

Tack för din fantastiska feedback!
Härligt att ni gillade våra rum, att frukosten smakade bra och att ni gillade vårt fina läge direkt vid havet men ändå mitt i centrum.

Välkomna tillbaka!

Hotellchef, Scandic Karlskrona