Spara
Höjdpunkter från omdömen
Spännande museum, bra mat

Bra utställningar. Pedagogiskt. Snyggt uppbyggt. Tyvärr var ubåtsrummet stängt. Bra restaurang med ... läs mer

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan
danne105
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Roligt och lärorikt för hela familjen

Vilket ställe! Väl värt att besöka, vissa delar av Marinmuseum är nu stängt och vi kommer ... läs mer

Omdömet skrevs för 2 dagar sedan
peternX4293ZW
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 768 omdömen

Omdömet skrevs 27 januari 2020 från mobil enhet

Vi besökte museet på lågsäsong. Intressanta utställningar, jättebra restaurang. Lugn atmosfär och fri entré. Barnens område var också uppskattat. Vi hann ej med pysselrummet, men det såg också bra ut.
Ubåtarna var toppen. Barnen 3, 8, 10 var överraskat nöjda.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 189johannesa
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Buffé. God mat det är väl värd att besöka både för barn , ungdom, unga o äldre. Det är nåt gör alla. Är öppet alla årstider

Datum för upplevelsen: november 2018
1  Tack sonja m
Omdömet skrevs 22 november 2019

Besöker marinmuseum igen, jag har varit här många gånger men hittar oftast något jag inte sett förut. Utställningarna uppdateras och förnyas, är speciellt road av hur livet kan ha varit i de olika skeppen från historisk till nätstan nutid.
Jag gillar även Ubåtar, vilket inte är någon nackdel här.
Rekommenderas verkligen!

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack cmv_nordahl
Omdömet skrevs 22 november 2019

Även för den som kanske inte har det maritima som främsta intresset, är ett besök på Marinmuseum mer än väl värt några timmar. Spännande, informativt och många "aha".
Mycket mässing, många dofter, mycket nostalgi. Gör dig själv en tjänst, gör ett besök!

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack Peter R
Omdömet skrevs 6 november 2019

Detta var en trevlig upplevelse! Mycket att se på, bra struktur, mycket information och många roliga saker som gjorde att både vi vuxna och barnen var hela tiden upptagna med nån upplevelse!

Hit kommer vi gärna en gång till, för det var säkert en hel del som vi missade eller råkade gå förbi.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack joakima168