“Födelsedagar”

Freigeist Restaurant & Bar
Rankad som nr 12 av 96 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Underbar mat,dryck o service. Vi var alla 5 nöjda. Försenad firande av mig o min man. Kan verkligen rekommendera

Datum för besöket: februari 2020

Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Så god mat o bra service trots fullbokad. Var där med familj o vänner. En var vegetarian o fick också god mat

Datum för besöket: december 2019
Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

En bra krog med trevlig personal och med en varierande meny. Prisvänligt utbud med en fin inredning med Karlskrona touch Besök stället som jag rekommenderar å det varmaste

Datum för besöket: november 2019
Tack leifreidar
Omdömet skrevs 28 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket god mat o service . Man går ner backen bredvid torget på vänster sida. Hette två rum o kök innan.

Datum för besöket: september 2019
Omdömet skrevs 4 oktober 2019

Mysigt ställe med god mat. Snyggt dukat med ljus och rosor på bordet. Vi åt wienerschnitzel och drack deras Freigeist öl. Det var fantastiskt gott! Det bjöds på en liten aptitretare före maten, trevligt! Utanför fanns en skylt med kvällens erbjudande vilket bland annat var Irish coffie 4cl 49 kr. Till efterrätt beställde min man en Irish coffie, när notan kom stod det att det var 6 cl för 108 kr. När vi påpekade detta fick vi veta att vi skulle ha sagt att det var 4 cl vi skulle ha... tycker nog att servitören skulle ha tagit det för givet när det var kvällens erbjudande eller frågat. Detta drog ner en för övrigt mycket bra middag.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Bigge K

Resenärer som tittade på Freigeist Restaurant & Bar tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Freigeist Restaurant & Bar? Berätta vad du tyckte!