“Underbart trevlig personal,”

Boka bord
fre 25/6
20:00
Rankad som nr 22 av 97 Restauranger i Karlskrona

Underbart trevlig personal, super goda pizzor. Prova gärna sliders, tre små pizzor. Lagom om man inte är så hungrig. Super mysig inredning. Många spännande ölsorter. Tog en pecan porter som efterrätt , kan stark rekommenderas om man gillar kaffe.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Anna L

Omdömet skrevs 1 februari 2021 från mobil enhet

Grym pizza medium blev man riktigt mätt av. Riktigt trevlig personal och väldigt tillmötesgående kock. En kollega hade lite speciella önskemål och kocken gjorde ett grymt jobb.
God och spännande öl.
Hit kommer vi fler gånger.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack 738fredrikj
Omdömet skrevs 27 november 2020 från mobil enhet

Hade hört om deras fantastiska pizzor men sånt har man hört förut. Men jag blev totalt överraskad. Fantastisk botten. Frasig och luftig. Makalösa fyllningar. Detta är mer än pizza men jag vet inte vad det ska kallas. Underbar personal som servade perfekt. Tog mycket hänsyn till covid och frågade hur vi ville ha det för att känna oss trygga. Sist, men inte minst, ölen. Innovation, passion och leklust. Ta ölplankan om du inte kan bestämma dig. Super!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack Per-Anders G
Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Man blir häpen av att mötas av små bryggerier överallt. Här kunde man prova delar av deras utbud för en rimlig peng. Sortimentet består mycket av IPA, vilket de flesta mindre bryggare har fallit för. Här var det standardkvalitet av samma sort som alla mindre bryggare har, alltså inget utöver det vanliga. Dock var deras porter helt ok.

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack larsk467
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Ett grymt ställe. Eget bryggeri där de vågar ta ut svängarna med smakerna på öl. Alla sorter som vi testat har varit grymt goda. Deras pizzor är av en annan värld och är underbara. Tog en 3 rätters för 199kr, och det var värt varenda krona. Ganska litet och gemytligt, så boka bord är att rekommendera. Vi kommer garanterat tillbaka.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Bohul

Resenärer som tittade på Karlskrona Microbrewing tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Karlskrona Microbrewing? Berätta vad du tyckte!