“Inte mycket som blev rätt”

Restaurang Havsviken
Rankad som nr 64 av 94 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Var på Havsviken med ett sällskap på 11 personer. De i sällskapet som beställt potatis fick den kall. Tre av beställningar missades helt och de fick sin mat när vi andra var färdiga. Maken tog en Starke Jack som inte var stark och som var torr. Sonen tyckte däremot att hans micrade pannkakor var goda. Det största pluset med denna måltid var helt klart att vi slapp laga den själva.

Datum för besöket: juli 2020
Tack J7490HGjessican

Omdömet skrevs 10 juli 2020

Åt på restaurangen första kvällen och åt då pizza. Den var god och jättestor. Valde sista kvällen att hämta pizza och blev sååå besviken när vi öppnade kartongen. Pizzorna var bara hälften så stora som när vi åt på restaurangen. Priset var dock detsamma. Vi ringde men de kunde inte göra något. Vi fick inte ens göra en tilläggsbeställning på och de var inte speciellt tillmötesgående. Så beställ inte pizza där. Oprofessionellt kundbemötande

Datum för besöket: juli 2020
Tack PernillaS919
Omdömet skrevs 14 september 2019 från mobil enhet

Otroligt god lunch med en skön känsla av hemgjort med det lite extra. Bra pris och bra med mat på tallriken. Samtidigt fint salladsbord.

Att äta lunch på en camping är inte alls som man kan tro och kanske gör på andra ställen! Här äter man riktigt god mat som man kanske inte är van vid på just camping.

Kan bara säga kom ut från stan och besök dem på lunchen så förstår ni!

Datum för besöket: september 2019
1  Tack magnusa270
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Fick ingen förrätt trots vi beställde detta. Tog sen hamburgaren som hette starka jack, något av det sämsta jag ätit. Torrt, och ingen smak alls. Pizzan seg och dålig smak.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack ziibb
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Fick vänta mer än 1,5 timmar för en pizza! Att få en öl tog bara tre kvart. Katastrof! Välj hämtpizza istället.

Datum för besöket: juli 2019
Tack anderso146

Resenärer som tittade på Restaurang Havsviken tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Restaurang Havsviken? Berätta vad du tyckte!