“Middag”
Omdöme om Toro

Toro
Rankad som nr 39 av 84 Restauranger i Karlskrona
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Mysigt ställe.Väldigt vällagad mat, köttet perfekt. Personalen var trevlig. Bara stjärnor från mig o min man.

Tack freddiemonica

Omdömet skrevs 24 november 2017

Fantastisk mat. Trevlig personal. Bra service. Bra priser. Ett måste att gå till när man är i Karlskrona. ..

Tack Veronica K
Omdömet skrevs 6 oktober 2017

Trevlig personal och en härlig uteservering, en god och lätt lunch med skaldjur intogs. Är ett typiskt sommar ställe.

Tack Stefan L
Omdömet skrevs 5 september 2017

Ett trevligt ställe men tyvärr så är inte klassen på maten jämn. Vid senaste besöket beställde vi två ryggbiff medium, fick en medium och en well done. Eftersom vi ville äta samtidigt så skickade vi inte tillbaka den ena rätten utan påpekade det hela efteråt. Har tyvärr även hänt vid tidigare besök att maten inte riktigt uppfyllde förväntningarna.

Tack dennisl838
Omdömet skrevs 27 augusti 2017 från mobil enhet

En enklare lunchrestaurang med en ganska slätstruken meny. Servicen var bra å vi fick maten snabbt. Ingen direkt smakupplevelse men vi blev mätta.

Tack Pluttina111

Resenärer som tittade på Toro tittade också på

Karlskrona, Blekinge län

Besökt Toro? Berätta vad du tyckte!