Boka nu, betala på plats
Priceline111 US$
Travelocity110 US$
Orbitz.com110 US$
Omdömet skrevs 25 juli 2022 från mobil enhet

Trevligt hotell med superbra frukost med glutenfria alternativ. Personalen var supertrevlig. Rent o fräscht. Enkelt o checka in prisvärt samt nära centrum. Prisvärt med bra förvaring för cyklarna vi hade med oss.
Kan verkligen rekommendera.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 83patriks
Omdömet skrevs 25 juni 2022 från mobil enhet

Jag och mina 5 barn bokade in oss på Port hotel för en natt och jag kan lova att det var väl värt pengarna. Bra service, trevlig personal, rummen vi fick var både trivsamma och utrustade med minibar, tv, fräscha toaletter och bekväma sängar.
Vi bokade en lägenhet och två mindre rum med dubbelsäng. Lägenheten var över förväntan och fullutrustad, rekommenderas!
Läget är perfekt, nära till tågstation, matvarubutiker och city med flertalet restauranger.
Helt klart ett hotell vi skulle kunna återkomma till.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack mariakE3283CZ
Omdömet skrevs 8 maj 2022 från mobil enhet

Exceptionellt bra personlig service. Man har tänkt på precis allt. Även om byggnaden är från 70-talet så har man lyckats få till en hög mysfaktor. Stort frukostutbud med något för alla. Allt det där lilla extra får man på detta hotell. Minibar på rummet med flera olika sorter och man kan få en egen liten Romprovning då de har Skandinaviens största utbud av Rom. Mycket familjärt hotell. Rekommenderas till par eller större sällskap.

Rumstips: Kontakta hotellet i förväg om ni använder efter 21.00
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Jovikro1
Omdömet skrevs 5 september 2021

Det absoluta bästa bemötande jag varit med om avseende service och trevlig personal. Framdukat fikabord dygnet runt där även det fanns frukt. Vi fick ett rum mot gatan på andra våning som var fräscht och välstädat dock störde trafiken på gatan utanför när vi hade fönstret på glänt eftersom det var sommarvärme.

Rumstips: Välja rumt mot baksida
Datum för vistelsen: september 2021
Tack MelissaFree
Omdömet skrevs 3 september 2021

Ett stort plus är deras laddstolpe utanför på p-platsen så du kan ladda upp bilen med din Virta app. Ett annat viktigt plus är det trevliga bemötandet. Hjälpsamhet och serviceanda är värt sin vikt i guld när man kommer trött efter lång körning. Kaffe, te, snacks eller choklad gratis dygnet runt i receptionen.
Rummen är både rymliga och rena samt sköna sängar. Frukosten är mycket bra.
Kort sagt toppen!

Rumstips: Bo gärna på andra våningen.
Datum för vistelsen: september 2021
1  Tack CoachHalmstad