“Onsdagslunch”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig ung personal!
Den äldre personalen verkar ha Coronaskräck och var inte särskilt trevlig. Alla vi som är vuxna och bor i det här landet vet vad som gäller och vi tar oxå ansvar för våra barn.
En bättre attityd hade varit fint....

Tack 705mariannej

Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Vi var mycket nöjda med skaldjursfat för fyra pers och en Wägga Special (fisk i olika former) men hummern var en besvikelse. Det var ingen selta i den, dåligt smaksatt, men annars supernöjda med både mat och dryck och service

Tack sannaengqvistschmitz
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Den här restaurangen är stående på vår ”to-do-list” när vi besöker Blekinge. De serverar FANTASTISKT god mat och har otroligt trevlig personal.

När vi var här nu senast var det lite rörigt pga Corona med huruvida man skulle gå in och betala och var man fått sittplats, det känns som att de kunnat styra upp det lite bättre samt ställt ut mer handsprit även på uteserveringen. Vi var så nöjda med maten men trots att jag bad om en barnportion fick jag nog nästan mer mat än resten av familjen, vilket blir lite dumt då jag får slänga en del då jag inte orkar särskilt mycket. De serverade även fel mat (förrätt som vi inte beställt) till några i familjen, men det blev bara en glad bonus som de drog av från kvittot och väldigt uppskattat, samt proffsigt löst av personalen.

Jag vill dock tillstå att detta när det kommer till maten troligen är Blekinges bästa restaurang och KLART VÄRT ett besök. Man ska dock vara medveten om att det inte alltid går att boka bord och beroende på dag/tid kan man få vänta en stund på bord. Personalen är dock himla trevliga och hjälpsamma.

Tack madmog
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Bokade via hemsidan. Fick svar i god tid. Ligger väldigt fint vid vattnet. Vi blev väldigt väl omhändertagna av den unge mannen hela tiden. Extra plus till honom. En härlig atmosfär. Luftigt med tanke på Covid. Mycket, mycket god mat. Chili räkor och rökta räkor till förrätt. Skaldjurspanna till varmrätt. Äppelglass med calvados och Budapestrulle till efterrätt. Återvänder garanterat

Tack tordh846
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Mycket bra! Mysigt hamnläge, härliga delikatesser från havet, både lokalt från närområdet med rökad fisk, men även skaldjur från Västkusten.

Tack j-type

Resenärer som tittade på Wagga Fisk & Delikatessrokeri tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Wagga Fisk & Delikatessrokeri? Berätta vad du tyckte!