“Gott men inte värt all väntan”
Omdöme om Brasserie fridolf

Brasserie fridolf
Rankad som nr 7 av 40 Restauranger i Karlshamn
Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Det är förståeligt under högsäsong att det tar lite tid att få beställa, få sin mat och sedan att betala, men vi (2 Pers) var där i nästan 2 timmar. Mycket av tiden gick åt för att vänta på servicen. Vi tog pizza och dricka till. Det var gott men ingen speciell wow upplevelse tyvärr.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Erika P

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Fick ej sås till en rätt och fick efter påpekande be servitören att hämta menyn, för att faktiskt visa att rätten innehåller sås. Surrealistiskt.

Maten kom ej in samtidigt. Barnstolarna var smutsiga. Toapapper saknades.

Beställde en dyrare dryck på menyn som inte fanns ej inne, varför en billigare valdes, på notan stod emellertid den dyrare upptagen.

Senfärdig och ouppmärksam personal. Hamburgaren alldaglig, kycklingen och laxen torr. Salladen var OK.

Sammantaget en ganska dålig upplevelse givet prisbilden.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 952oskarn
Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Var ute och åt med vänninor men vi blev så besvikna. Först fick vi inte maten samtidigt de som hade varma rätter fick dessa först men vi andra fick vänta i 5 minuter. En av väninnorna hade beställt en sås till sin pizza men servitören gav den inte denna förrän 2 påpekande om detta till servitören och då blev han sur. Efter måltiden fick vi in menyerna igen men ingen av oss kände för efterrätt pga tråkig attityd. När sedan servitören kom tillbaka påpekade han att vi behövde lämna vårt bord senast om 21 minuter!!!. Då hade vi enligt bokningen 45 minuter kvar. Även vid betalningen var han inte samarbetsvillig. Så vi gick snabbt som rackan till en annan restaurang och tog en kaffe.

God mat men otrolig dålig service! Tyvärr väger inte den goda maten upp för den katastrofala servicen.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack svenssoniida
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Helt underbart smaskig klassisk burgare, banne mig den godaste jag ätitPommes frasiga och allt var varmt. Mums! Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Curiosity44604498586
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Hamburgaren alldeles för salt .
Pizzan smakade mjöl
Vi hade stora förväntningar med det uteblev
Personalen visade sig knappt o frågande inte om vi var nöjd

Datum för besöket: juli 2021
Tack MarieB3697

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!