“Sämre än bra.”

Kök: Europeiskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Fick ej sås till en rätt och fick efter påpekande be servitören att hämta menyn, för att faktiskt visa att rätten innehåller sås. Surrealistiskt.

Maten kom ej in samtidigt. Barnstolarna var smutsiga. Toapapper saknades.

Beställde en dyrare dryck på menyn som inte fanns ej inne, varför en billigare valdes, på notan stod emellertid den dyrare upptagen.

Senfärdig och ouppmärksam personal. Hamburgaren alldaglig, kycklingen och laxen torr. Salladen var OK.

Sammantaget en ganska dålig upplevelse givet prisbilden.

Tack 952oskarn

Omdömet skrevs 17 juli 2021 från mobil enhet

Var ute och åt med vänninor men vi blev så besvikna. Först fick vi inte maten samtidigt de som hade varma rätter fick dessa först men vi andra fick vänta i 5 minuter. En av väninnorna hade beställt en sås till sin pizza men servitören gav den inte denna förrän 2 påpekande om detta till servitören och då blev han sur. Efter måltiden fick vi in menyerna igen men ingen av oss kände för efterrätt pga tråkig attityd. När sedan servitören kom tillbaka påpekade han att vi behövde lämna vårt bord senast om 21 minuter!!!. Då hade vi enligt bokningen 45 minuter kvar. Även vid betalningen var han inte samarbetsvillig. Så vi gick snabbt som rackan till en annan restaurang och tog en kaffe.

God mat men otrolig dålig service! Tyvärr väger inte den goda maten upp för den katastrofala servicen.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack svenssoniida
Omdömet skrevs 8 juli 2021 från mobil enhet

Helt underbart smaskig klassisk burgare, banne mig den godaste jag ätitPommes frasiga och allt var varmt. Mums! Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Curiosity44604498586
Omdömet skrevs 3 juli 2021

Hamburgaren alldeles för salt .
Pizzan smakade mjöl
Vi hade stora förväntningar med det uteblev
Personalen visade sig knappt o frågande inte om vi var nöjd

Tack MarieB3697
Omdömet skrevs 3 juli 2021 från mobil enhet

Sugna på take away då lunchmenyn denna lördag såg lockande ut. Besviken var total när vi kom hem och öppnade matlådorna. Fisktacon bestod av två mini-tortillas med minimal topping (3,5 bitar av avbruten torsk och lite kål) för 150 spänn som bokstavligen var över efter två tuggor.

Besvikna gick vi tillbaka med maten för att höra hur de tänkt. De måste missat ett eller flera tillbehör, tänkte vi. Responsen blev helt oförstående med noll initiativ till förståelse eller vilja att göra oss nöjda och mätta.

Det här var inget annat än ett rent skämt.

Tack Kocken10

Resenärer som tittade på Brasserie fridolf tittade också på

Karlshamn, Karlshamns kommun

Besökt Brasserie fridolf? Berätta vad du tyckte!